Bath and Body

by - 4:12

Здравейте прекрасни,
съжалявам за англиканското (да знам тая дума не съществува) заглавие, но ... някак си баня и тяло ми звучат, като наченки на филм на ужасите за това се спрях на чуждицата. Осъзнах, че в продуктите, които ви представям като месечни фаворити, влизат основно такива за грижа за кожата или декоративна козметика. За това реших да направим един малък тур на основните неща които използваме в банята (без тези за лице, защото сте слушали за тях достатъчно). Реших да направя този пост и защото душ геловете рядко успяват да стигнат до публикациите за празни опаковки, защото някой вкъщи ги е докопал преди мен. 


 Не знам за вас, но мен в чужди постове тези размазани картинки ме влудяват, но пък като седна да си правя своят пост и наична по който цветовете се размазват и преливат, кара очите ми да светнат, като на малко дете. А сега стига повече отклонения! 


Днес реших да ви покажа измивните продукти, както и лосионите ми за тяло.


The Body Shop Vineyard Peach Cream Body Scrub  * - Това е скрабът, който ползвам от един месец насам. Очаквах един страхотен прасковен парфюм,  но миризмата се оказа доста странна. Усеща се прасковата и то доста добре, но се усеща и някаква миризма, която не е от най-приятните поне не и за моят нос. Преглътнах я обаче просто, защото ми харесва ефектът от продукта. Кожата ми е добре ексфолирана и почистена след употребата му, а и ароматът не се задържа по кожата. Частиците не са много едри, но са достатъчни за да свалят мъртвите кожни клетки. За това, както се казва на англикански (защото днес съм на вълна измислени думи и чуждици)... bottom's up! 


Интимен гел Carefree - Нямам някакви определени изисквания към този тип продукти. Просто ги сменям периодично. Сега съм на вълна този, опаковката му е по-грозна от предишната и определено капачето е по-трудно за отваряне, но формулата и ефектът са същите. Нежно измиване за най-нежните участъци.


Душ пяна Nivea - До сега съм ползвала само на Kneipp, а имам и една на Rituals (която ще ползвам след тази за да направя сравнение).  Толкова много неща се изговориха за нея и писаха, че като видях намаленията и веднага си грабнах една. Пяната е плътна, ухае приятно, не се усеща натрапчиво на кожата. Бих използвала думата нежна за употреба. Но... Ароматът ѝ не остава след измиване, а като цяло не намирам някаква фрапираща разлика с продуктът на Kneipp, който изхабих. И все пак си водя записки за нея, защото после ще направя сравнение с продуктът с който е сравнявана най-често, а имено тази на Rituals.


Гел за бръснене Balea - От месеци вече не посягам към друг такъв тип продукти. Гелът на Balea покрива изискванията ми идеално. Приемлива цена, не изсушава кожата, омекотява и доста често се пускат лимитирани серии и дават възможност за разнообразяване на аромата. В момента въври така в с диня и кокос. Вече си взех една и я скрих в шкафа с to-use продуктите.


Balea пяна за тяло - Този продукт го видях от Ели (MaquiLab), която толкова готино му описа аромата, че не се сдържах. Естествено блондинката спяща в мен търсеше душ пяна и когато най-накрая я открих осъзнах колко неориентирано човече съм всъщност. Това е различен продукт за СЛЕД баня. Всички сме свикнали с олиа, масла и лосиони, но това е нещо ново поне за мен в този аспект... пяна за тяло. Лесно е човек да се влюби в нея. Мирише (поне на мен) на плодов сладолед, кожата е мекичка след нея, а особено приятно изненадана останах и от фактът, че ароматът е доста траен за продукт със скромна цена, като тази.

Victoria's Secret Lost In Fantasy лосион за тяло - Аз не съм влюбена в брнада като цяло, аз съм влюбена точно в този аромат. Недооценяван, нетърсен и за това пускан периодично за мен той е истинска перла. Прекрасният му цветен аромат поне мен ме пренася на някакво по-спокойно и мечтателско място. Не искам други лосиони и аромати на  бранда. Искам си този и никой друг. За това наскоро като видях, че е зареден в един сайт си поръчах още една бутилка. Ако искате наистина да разберете повече за ароматът като такъв, може да го направите ТУК

Body Butter Shea and Macadamia Alverde - Преди време ми беше влязъл в любимци, мисля, че беше един от зимните месеци. Този е хвален от много блогъри, а и не само и има защо. Подхранва, има приятен аромат (макар и не особено дълготраен) и хидратира добре по-сухата кожа.

Ето това са продуктите които ползвам в момента в банята и след нея. За лосионите за тяло съм на същият принцип, като с парфюмите. Всяка седмица сменям аромата. Тази специално съм с бътъра на Alverde. 

Дано тази малка разходка из банята ви е била интересна. А вие ползвате ли някои от тези продукти и ако да доволни ли сте от тях?



* Продуктът ми е изпратен от PR по моя селекция

You May Also Like

1 comments

  1. Мога да дам препоръка за интимен лосион Lactacyd - според мен е един от най-добрите на пазара. Първоначално получих препоръка за него от моята гинеколожка. В състава има млечна киселина, която според нея е много важна. Опаковката с розово-оранжевия цвят е най-добра според мен. :))

    ОтговорИзтриване