Любимци Април 2017

by - 7:15

Привет прекрасни,
месец Април се изтърколи и откри път на май. И макар послендите няколко дни небето да е решило да излее всяка капчица дъжд, която е стаило в себе си, все пак навсякъде витае едно такова пролетно усещане. А аз съм тук да ви представя любимците си за изминалият месец. Тези, които събудиха в мен, пролетно настроение.






Както виждате все още се старая да се придържам към това магично число 5, макар понякога да ми е ужасно трудно.


Victoria's Secret Lost In Fantasy - Това е лосион за тяло, любимият ми всъщност, който си има посветено цяло ревю.  Обожавам го. Ароматът на бразилска орхидея и киви, може да ви звучи странно, но реално е страхотен. Пропива се дори в дрехите ми и някои дори все още леко миришат на него дори след пране. Единственият мину се, че ароматът не е от най-популярните и рядко го зареждат из родните магазини, а освен това е и сезонен за това винаги, като видя, че е излязъл си поръчвам нов, дори и този да не е свършил.


Clarisonic Refreshing Gel Cleanser - Изключително много ми харесва почистващият гел, който беше в кутията с четката ми на Clarisonic Mia 2.  Има приятен, лек и много свеж аромат, усещам си лицето добре измито и дори се замислям дали да не си взема пълна разфасовка след като приключа с почистващият препарт, който си купих за след изхабяването на тази малка тубичка. Но наистина обожавам го!


Jeanne Lanvin Couture - Изключителен парфюм в него се влюбих като го усетих, като аромат върху друг човек, поръчах го без да пробвам как ще застане на моята кожа и не съжалявам. Разбираме се страхотно с този парфюм. Връхните нотки са на виолетови листа, малини и свежа утринна роса, в сърцето на парфюма са се скрили есенциите на божур и магнолия, а кедърът и базата са в основата на парфюма. Не знам как точно да го опиша като аромат... Носи едно приятно усещане за свежест през целият ден. Ароматът му не е натрапчив или дразнещ, а дори успокояващ, придаващ настроение. Според мен е един от идеалните аромати за пролетно-летния сезон.


SEPHORa Coconut Lip Balm - за серията на SEPHORA ви разказах, когато надникнахме в кутията, която ми бяха изпратили. Малко след нея отидох и си закупих и балсам за устни, защото се влюбих в ексфолиантът. Това мъниче не напуска джобът на якето ми и го ползвам почти постоянно. Когато не ми е под ръка, усещам че нещо ми липсва.


LLUMS Cosmetics Eye Shadow #04 Orange Pink - Разказвала съм ви за много палитри, но така и не съм ви споделяла за това малко съкровище, което ползвам в 90% от случаите в които се гримирам. Без значение на коя палитра съм се спряла този цвят винаги намира приложение в гримът ми. Харесвам го много. Има леки едва забележими светлоотразяващи частици, а на кожата стои естествено и ненатрапчиво. 

За финал съм ви подготвила и една книга, която ми подейства доста слънчево докато я четох, а имено "Вила в Сицилия"


Е това беше от мен прекрасни мои. Дано съм помогнала на някой със споделените си любимци. През тази седмица съм ви приготвила серия от постове, които се надявам да ви се сторят интересни. До скоро! Пожелавам ви много усмихната и надявам се слънчева седмица!!! 💝💝💝

You May Also Like

6 comments

  1. Снимките са станали чудесни ❤

    ОтговорИзтриване
  2. Аз също обожавам лосионите на Victoria`s Secret. Много харесвам и ароматните спрейове.. Превърнала съм в традиция - вечер след душ и преди лягане си пръскам по мъничко и цяла нощ съм като в рая! :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз лично съм привързана точно към този аромат, пробвах с други, но някак си не беше същото. За съжаление изключително трудно се намира.

      Изтриване
  3. Обожавам парфюмите на Ланвин <3 "Жан/Джийн" ми е може би най-любимият парфюм изобщо, а отскоро съм с Modern Princess, който също е страхотен :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да много са хубави. Даже на мама подарих един за рожденият ѝ ден. Забравих как се казва, но шишето изглеждаше по същя начин само, че беше розов.

      Изтриване