Пластири за броба с пъпките Balea vs Sephora

by - 5:31



Здравейте, прекрасни!
Днес съм решила да сравнявам лепенки против пъпки. Вече бях пробвала едните и доста ме чоплеше отвътре дали има съществена разлика в действието им, защото разлика в цената, както и сами може да предположите има. За това, като едно любопитно същество веднага отидох да си взема и от втория вид и се приготвих за проба... Сега ми се ще да ви споделя наблюденията си и от двата вида. 


                                             SEPHORA                                         BALEA

                                            - Цена 5 лв.                                     - Цена малко над 3 лв.
                                            - Брой 12                                         - Брой 36

Като начало виждате, че има доста голяма разлика между бройките съдържащи се в пакетчетата и цените. Естествено всеки от нас би посегнал към по-икономичното, но до колко то е по-икономично? 

Поне при мен пластирите на SEPHORA успяват да спрат появяването на една пъпка с 1 до 2 лепенки, като говоря за реакция в момента в който усетя болезнена зона и забележа зачервяване. Пластирите им седят матово и почти не се забелязват. Времето за което убиват излизането на пъпката е един - два дни. В пакетчето има 6 големи и 6 по-малки лепенки, някои от окоито са забавни и цветни, точно като лепенки, които бихте ползвали у дома.


Лепенките са весели, но освен това и ефективни. 


След като вече бях пробвала тези на SEPHORA, разбрах за съществуването и на Balea-йските и реших, че трябва да пробвам и тях. В крайна сметка на по-ниска цена, пакетчето има цели 24 лепенки повече. 



Да си кажа правичката уцелих и моментът в който ги взех, точно имах един голям зачервен гигант, който искаше да избие с цялата си красота. Отне ми повече пластири за да не стане гигантска пъпка и въпреки всичко макар и да не изби с цялата си прелест, все пак успя да се подаде малко, а носех пластирчетата и през деня. Макар и на пръв поглед да изглеждат матови, всъщност доста лъщят сложени на лицето. До толкова, че баба ми (както една добра баба би направила) тръгна да ми дава кърпичка да си забърша брадичката. 



В заключение ще каза, че за 1 пъпка от пластирчетата на Balea изхабих двойна бройка, отколкото със SEPHORA и поне за мен в случая по-скъпите лепенки са по-добрата и по-икономичната опция. Сигурно за това, дори не използвах тези на Balea до край, а просто си взех още две опаковки от лепенките на SEPHORA. 

                                                      SEPHORA                                        BALEA
                                             - по-скъпи са                                   + по-евтини са
                                             - по-малко са на брой                     + повече на брой са
                                            + по-ефективни са                           - действат по-бавно 
                                            + по-икономични                            - нужни са повече от 2
                                            + по-незабележими                        - доста забележими са

И все пак искам да уточня, че впечатленията ми са изградени на базата на това как лепенките и на двата бранда се отразяват на мен и моята кожа, може при вас ефектът да е обратен. Дано съм била полезна с нещо. Пожелавам ви хубав и спокоен уикенд.

You May Also Like

0 comments