Shower me in Coco Loco

by - 1:25

 

Здравейте, прекрасни. Този пост ще е за един интересн и доста полезен продукт, от който вече съм употребила 2 бройки, като първата беше PR пратка, но си стана любов от първо ползване. Става дума за маслото за душ на LUSH - Coco Loco.

Това масло е идеално за хората, които като мен редовно забравят лосионa за тяло след баня, дали защото бързаме адски много или просто защото се залисваме в другата ни рутина и като се сетим за лосиона, вече сме се облекли наполовина. 

Какво представлява? - Маслото за душ е блокче с олиа и масла, което хидратира и почиства кожата под душа. Подходящо е и за чувствителна кожа. Аз лично го ползвам като последна стъпка, след като съм се изкъпала и с душ гела, минавам с маслото по тялото, докато съм още под душа, а после с леки потупвания на хавлията подсушавам. Нямам нужда от лосион за тяло след това, защото кожата е добре хидратирана, мека и се носи лек и много приятен аромат на кокос. 

Какво съдържа? 
Ingredients: Fair Trade Organic Cocoa Butter, Extra Virgin Coconut Oil, Cocamidopropyl Betaine, Sunflower Wax, Coconut Flour, Perfume, Coconut Cream, Brazilian Orange Oil, Coriander Seed Oil, Lemongrass Oil, Titanium Dioxide, Cocoa Powder, Benzyl Alcohol, *Citral, Coumarin, *Limonene, *Linalool
 
Обожавам го по ред причини. Спестява ми време от дневната рутина и обожавам мекотата на кожата ми след като съм го ползвала. Харесва ми и дискретният мек аромат на кокоса, който се примесва много приятно и успокояващо с лимонената трева, какаото и бразилския портокал. Друга причина, която да го прави прекрасен продукт, е липсата на каквато и да е опаковка, с която няма да задръстите после и без това изнурената ни планета.
 
Икономично е, стига след употреба да го оставите настрана да изсъхне и да не го държите прекалено дълго под душа. Дори едно минаване с него е напълно достатъчно да поддържа кожата ви добре хидратирана.

You May Also Like

0 comments