За мен...

by - 4:01

Здравейте,

казвам се Ралица и съм на 34 години. Не съм сигурна до колко добре бих се справила с подобен пост... За себе си мога да кажа, че обичам книгите, филмите, добрата рок и латино музика, танците /салса, бачата, кизомба/ и естествено козметиката. 

Истината е, че водя два блога, като просто отделих интересите си свързани с красотата на отделно за тях място. От beauty блогове научих много и за декоративната и за бялата козметика, научих много за кожата си и открих полезни за мен продукти. Целта на този блог е да споделя впечатленията си от нещата които съм ползвала, кои са ми харесали и кои не и може би така да помогна на някой търсещ своя продукт, както други блогове са помогнали на мен. 

За какъв тип кожа можете да прочетете тук? Моята е суха към комбинирана с характерното подръпване в скулите и бузите и омазняване в Т зоната, която пък от своя страна в най-големите студове се изсушава до толкова, че почва да се зачервява и грозно и да се бели. 

Не пиша позитиви за неща които не са ми харесали. 

Това е на кратко за мен, ако на някой все пак му се чете и по другите ми интереси винаги може да го направи в BloodyRoseRed's World. Там под секрет има някои мои кратки разкази, недовършени истории, ревюта на книги, филми, концерти и музикални албуми. Ще се радвам да се засечем и там :) 

You May Also Like

0 comments