Моите again and again продукти

by - 6:18

Всяка жена разбира какво е значението на това да повториш даден продукт. Купуваме много и различна козметика, ежедневно без значение бяла или декоративна. Известно ви е, че за да повторим даден продукт значи наистина има нещо в него което не само грабва интереса ни, но ни кара и да се чувстваме комфортно и релаксиращо. Всяка една от нас има поне един такъв продукт. Моите са цели седем и в този пост ще ви запозная с тях.

Започвам с двата продукта, които нямат нужда от представяне:
 1. Парфюм DKNY Be Delicious – Великолепне парфюм с лек и свеж аромат.

2. Парфюм Aqua Di Gioia - Друг мой любим аромат, отново свеж и носещ усещането, че се разхождате по морският бряг и вълните се разбиват в краката ви.

 3. Двуфазен лосион за отстраняване на грим на Nivea - Изключително лесно премахва грима. Не ми се налага да търкам до червено, както не се будя и с досадни черни гурлички, както се случва, ако грима не е премахнат добре. Леко е мазен, когато се нанася, но този ефект изчезва за няколко минути. За съжаление от както се сдобих с изкуствени мигли го ползвам само за премахване на грима по лицето, но не и на очите.

4. La Roche – Posay Kerium DS Creme – Този крем ми спаси живота. Зимно време кожата по лицето ми започва да сърби и да се зачервява. Говоря за ужасно силен сърбеж, след който кожата става груба и започва да се люпи като след изгаряне. Какво ли не ми казаха лекари алергия към студа и т.н. Предписаха ми кортикостероид, който помогна само временно. Беше кошмарна зима, на следващата се сдобих с този крем, без да му имам кой знае какво доверие. В момента в който започне да сърби и да се зачервява, спирам да ползвам хидратиращият си крем и започвам да се мажа с този и вече не преживявам кошмара на онази зима през 2012. Така, че ако имате подобен проблем имайте го предвид, но и се консултирайте в някоя аптека, може да не е съвместим с вашият тип кожа.

5. Физиологичен почистващ гел с термална вода на La Roche - Posay – великолепен измиващ гел. Една капчица на дланта стига за почистването на цялото ви лице. Една опаковка може да ползвате с месеци. Има приятен и свеж аромат на чистота. Без парабени.

 6. Анти-стрес дезодорант на VICHY – трябваше ми нещо което да издържа на много движение. Когато си на салса парти изпотяването е неизбежно и може би това е един от малкото дезодоранти, които устояват на динамиката. Аромата му е едва доловим и не се бие с парфюмите ми за надмощие. Предполага се, че издържа до 72 часа, ако някой стигне до 72 часа само на този дезодорант да ми каже :)

7. И великолепната основа за грим на AVON – зимно време и по партита обожавам да се гримирам. Всички сме се сблъсквали с това наслояване на сенките, чертите по клепачите, размазаният молив и т.н. Всичко това престана, когато си поръчах тази основа. Грима ми трае от сутрин до вечер без да се размазва. Идеална е и за сенки и просто за молив или очна линия.

Дано съм помогнала на някой с този пост. Това са наистина продукти, които вече ползвам повече от един път и съм доволна.

You May Also Like

2 comments

  1. Един от любимите ми парфюми е DKNY Be Delicious. Няма такъв сладък аромат! Имам чувството, че това е ароматът на Рая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено прекрасен аромат! Винаги имам от него :)

      Изтриване