Pinks Beauty Box Юни 2015 - Празничната кутия...

by - 9:08

Като начало честит рожден ден на Pinks Beauty Box!!! Не мога да си кривя душата и да отрека, че са ми донесли много радост с кутиите си. 

А сега празничната кутия... (ако може да се нарече така)


За втори път се разочаровам от кутията. Като начало това не е празнична кутия. Поне според мен няма нищо празнично.  Кутията включва 1 продукт в цял размер, травъл комплект смути за баня и дезодорант и 5 мостри.

Като цяло това е една много защитена от слънцето кутия...

Пълният продукт е на много обичана от мен марка Melabel Sun Cream SPF 50 на Biotrade. Продуктът е предназначен за лицето и според картата е мек, хидратиращ крем за лице богат на антиоксиданти и с фотозащита.

Цена: 18.80 лв.

Комплектът за път е на B.U. , а имено дезодорант и смути за душ с аромат на папая. Доста се изненадах от точно тази част от кутията, понеже това е марка, която всички много обичахме и ползвахме, като бях в гимназията... А това беше доста отдавна. Комплектът е с разфасовка от 50 мл.

Минаваме на мострите 

Парфюмът на Yves Rocher So Elixir Purple е в разфасовка от 5мл. Обичам продуктите им, имам дори любим техен парфюм. Този се оказа доста тежък и веднага го прехвърлих на майка ми. Мострата е в стъклено шишенце с пластмасова капачка и е изключително симпатична и удобна за ръчната чанта.

Следват две мостри на Vichy:
1. Idealia BB Creme SPF 25
2. Ideal Soleil Bronze SPF 50

Отново високи фактори, отново защита срещу слънцето. И понеже Мечо Пух е на принципа "Колкото повече, толкова повече" ,  празничната кутия се запълва и от две мостри на Alteya Organics

1. Alteya Organics Sunscreen Sport 50 SPF
2. Alteya Organics Sunscreen Rose 30 SPF

Това е от мен... Както виждате липсва ентусиазъм в ревюто ми. Искрено се надявам нещата да се променят, защото последните 2 кутии са доста под нивото с което сме свикнали. Наистина очаквах много повече от празничната им кутия и ако до приключването на абонамента ми не се върне поне малко от тръпката и качеството може и да се замисля да го подновя. Надявам се да не се стига до там, защото наистина обичам тези кутии и не мога да си обясня какво се случва. 

You May Also Like

0 comments