Good Box 1во издание!

by - 0:46

От май месец чакам тази кутия. Вълнуващо е когато нещо ново се появи на небосклона с кутии изненади. И макар днешният ден да е всичко друго, но не юнски, кутията на Good Box внася една свежа нотка. Още с изваждането й от куриерското пликче се усеща онзи приятен аромат на билки. Направо ми се допи чай!!! А сега, ако искате заедно да погледнем какво има вътре!


Малка, симпатична и много слънчево зелена в този мрачен и смръщен ден!


Както виждате дори вътре е в тон със зеленото настроение и нагласа за свежест!!!!


Сладко и компактно пакетирана, а с отварянето опияняващият аромат на билки става още по-силен и приятен!


Продуктът с който ще започна е органичният слънцезащитен лосион за лице и тяло със SPF 30 на Wooden Spoon.  Флаконът е с помпичка, а самият лосион е доста течен, има нужда от упорито размазване докато попие. Не оставя мазнина, поне на кожата на ръката ми. Органичното какао, ший и кокосово масло са част от съставките му. Ароматът му е странен, но предполагам се свиква, защото е едва доловим. Мисля, че ще е добра добавка за дните с по-слабо слънце, когато SPF 50 не е от най-наложителните.


Това е био препарат за ръчно миене на чинии на Alma Win. В бутилка от 100 мл. и с аромат на шипка и маточина. 


Следващият продукт е сок на Polz от 200мл, не знам дали на всички е еднакъв, на мен ми се падна с вкус на ананас. Като се има предвид, че не съм от хората които обичат ананас, а бутилката е преполовена това значи, че добре се справят! 



Така хранителната част от кутията съдържа следните неща:

1. Лъжичка със 100% пчелен мед "Мед за всяка лъжица" (аз лично смятам да го комбинирам с чая)

2. Зърнена закуска Quin Bite без глутен, 100% органична и билкова, без подсладители и изцяло с вегански състав. 

3. Прекрасната Кокоска Ескимоска. Прекрасни са. Купувала съм си от био магазини и преди от тези кокосови бисквити на Vanilla Kitchen и ги обожавам!

4. И накрая пакетче ароматен чай Clipper, който ще пробвам с най-голямо удоволствие още довечера. Обожавам чай и имам един шкаф отделен само и единствено за това! 


Този продукт доста ме изненада! Това са Органични сапунени ядки произведени от австрийската Planet Pure. Предназначението на това пакетче е... Да изпере дрехите Ви. Слага се в пералнята при температура от 30 до 95 градуса и до 3 кг пране. Пише, че не е необходимо добавянето на прах за пране и омекотител, но ако има по-упорити петна трябва да се обработят предварително.


Сапун Лятна свежест допускам, че е виновникът за аромата който се разнасяше от кутията. Подходящ е за всеки тип кожа особено за суха, зряла и увредена. Съдържа масла от: авокадо, макадамия, жожоба и зехтин, както и освежаващо ментово масло и успокояващо лавандулово. Произвежда се от NaNa Green Home.


И за финал мостра от Biofficina Toscana. Не знам дали е селекция при мен лично има мостра на "Превантивна емулсия за лице за млада и чувствителна кожа" , която съдържа Hydropom (патентован екстракт: извлек от доматени люспи с висока концентрация на липокен), екстракт от домати, зехтин, оризово олио и екстраот тосканска арника, невен и лайка.

Като огромен привърженик на арника нямам търпение да пробвам тази мостра!

Доволна съм от кутията! Свежа, ароматна и предвидила по нещо за всеки момент от деня и всяка нужда! 

You May Also Like

6 comments

  1. Изглежда чудесно, а и мисля цената е доста прилична. Мисля да поръчам за следващия месец! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да!!! Давай! Аз също си я поръчах! Дано и другият месец да е толкова свежа и ароматна!

      Изтриване
  2. Моята още я чакам и съм нетърпелива :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано не съм развалила изненадата по някакъв начин :) Прекрасна кутия е и определено носи настроение в този мрачен ден!

      Изтриване
  3. Не, не се притеснявай, аз не се плаша от спойлери :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Това може само да ме радва, че май се престарах с поста! Чакам с нетърпение и твоят пост!

      Изтриване