Любими продукти Май 2015

by - 9:40

Така с наближаването на по-горещите дни гледам да ползвам по-малко декоративна козметика на лицето си. За Май месец най-употребявани продукти от мен бяха тези пет бисера и сухият шампоан на Batiste.  



Vichy Intensive Anti Stress 72h - С идването на горещите дни изоставих силно ароматизираните дезодоранти. Миналата година се запознах с дезодорантите на Vichy. Покрай салса партитата се нуждаех от нещо, което поне малко да намали изпотяването, още повече, че определено имам излишни килограми, което спомага за засилването на процеса. Хубавото в този дезодорант е, че няма аромат, но запазва зоната където е използван суха и защитена през целият ден, както и по време на цяло едно парти. Това е моят летен фаворит сред дезодорантите. Още по-хубав е и факта, че е хипоалергенен и като наближат летните месеци, пускат промоция за 2 дезодоранта на промоционална цена. Самият продукт е икономичен и не се хаби прекалено бързо. Двата дезодоранта ми стигат за цялото лято със сигурност. Така няма нужда да мисля и за това дали дезодорантът ми се бори с парфюмът или лосионът ми за тяло. Не мога да гарантирам дали трайността му е 72 часа обаче, по разбираеми причини :)

Evidence Intense на Yves Rocher - Един великолепен парфюм, който открих благодарение на Pinks Beauty Box. Парфюмът е изключително траен поне на моята кожа и ми пасва идеално. Чувствам една пролетна свежест когато се напръскам с него и определено ми докарва добро настроение. Официалната анотация взета от този сайт

Аник Менардо, парфюмеристът създал емблематичния парфюм Comme une Evidence, интерпретира всеки нюанс на аромата и разкри още по-чувствено и интензивно предложение. Обаятелет воал, омагьосващ със загадачъна сила! Цветно сърце със слънчеви нотки, толкова нежни и наситени. В основата, разцъфващ аромат с чувствени, вибриращи нотки на бяло дърво и неустоими захаросани ядки.


Самият парфюм често може да се намери на промоция в магазините на бранда. Ако търсите някой свеж и мога дори да го нарека приказен парфюм, може би трябва да пробвате този. 



Maybelline NY Master Graphic Ето нов фаворит в грима. Както преди няколко поста ви споменах съм доста нова в употребата на очна линия, макар с всеки изминал ден да става по-лесно. Течната очна линия тип маркер на Maybelline ми бе препоръчана по време на гримьорските dm beauty academy сесии. Оказа се изключително лесна за нанасяне, нямам проблеми с изтриването й и за сега все още не е почнала да се разтича от жегите. Да видим когато дойдат големите горещини как ще се държи, но вече я обичам!


Сухият шампоан Batiste е поредното попадение от кутиите на Pinks толкова ми хареса шампоанът и работата която свърши, че отидох и си купих голямата разфасовка. Малкият ще пасне идеално в чантата ми за спешни случаи. 


Така от ляво надясно на ръката си съм нанесла хайлайтъра на Essence Soo Glow, а до него е глоса на REVLON, който също бе в кутията на Pinks

Ще започна с хайлайтъра на Essence - Soo Glow 10 Look On The Bright Side. Всъщност се опитвах да намеря пудрата Breaking Down, но беше изчерпана абсолютно навсякъде. За това умърлушена си взех тази сгушена на по-долните рафтове кутийка. Истината е, че не й се бях зарадвала особено като покупка, но след първата употреба се превърна в един от най-употребяваните от мен продукти. Според зависи от количеството което слагате блясъкът й може да е наситен или едва доловим, дискретен и нежен. Ползвам го почти всеки ден и определено се замислям дали да не си закупя и розовият му вариант. 

Revlon ColorBurst блясък за устни 040 Crystal Water - Поредният бисер излюпил се от кутията на Pinks, макар и все още да съм разочарована, че не беше чъби. Може би, ако беше някоя от другите разцветки нямаше да съм толкова доволна, но този безцветен глос с леки синьо - лилави частици ми легна на сърце. Идеален е за дните в които не искам да слагам цвят на устните си, немазен е, едва се усеща и е траен. 

Ако сте ползвали някои от продуктите и имате мнение за тях дори и различно от моето ще се радвам да го споделите. А сега като предният път не мога да не ви оставя и с любима песен за месеца. Която явно отново ще е на латино вълна, дива, жизнена и пълна с усмивки. Нека и вашето лято бъде такова!



You May Also Like

2 comments

  1. Рали, целият пост беше интересен, но песента направо разбива! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихик! Няма за какво!!! Чувствай се специално поздравена с нея! Толкова време чаках за клипа и най-накрая дойде!

      Изтриване