Lierac Initiatic и Lierac Diopticreme

by - 5:51

Привет мили дами!

Мина много време от последният ми пост за което от сърце се извинявам. Предполагам знаете онези периоди в които работа или друго ви завърта и праща музата ви на някъде от където дори вие не можете да я върнете. За времето в което не съм писала събрах доста материал за споделяне. Днес ще ви споделя моите впечатления от Lierac Initiatic Енергизиращ Флуид За Първи Бръчки и Lierac Diopticreme Околоочен Крем против бръчки.


Марката ми е в wish list - а от момента в който пробвах един от кремовете им в първия Luxury Edition на Pinks Beauty Box. Дълго време не можеха да ми се откъснат толкова пари от сърцето за крем за лице, но преди 2 месеца Lierac Bulgaria имаха промоция в която, ако закупиш продукти над 50 лв. ще получиш несесер с мицеларна вода (размер за път) и два крема от 15 мл. червена и лилава серия. Реших, че това е момента в който ще се сдобия с моят първи Lierac, като освен всичко останало този път ще го избера и по нуждите на моята кожа.

Спрях се на един прекрасен комплект:


Комплекта съдържа Флуид за първи бръчки и околоочен крем. Ще ви разкажа и за двата поотделно. 

Lierac Initiatic - Това е флуид за първи бръчки. Можете да избирате между него и крема от серията, но кремът е за нормална към суха кожа, докато флуида е подходящ за комбинирана. Очарована съм от Initiatic. Има много приятен аромат, попива бързо и оставя едно приятно усещане за свежест в кожата. 

Смятам, че действа и върху първите бръчки, които при мен ги има вече. Макар и да са нарядко все пак след като преминеш 30 е редно да се предприеме грижа в тази насока. Бръчиците вече не са толкова видими. Не може да очаквате чудо и те да изчезнат магически, но определено са по-малко забележими от преди да започна употребата му. Хидратира и има лек матиращ ефект.  Бих повторила покупката, защото вече съм голям привърженик на продукта и определено си заслужава парите, още повече, че самият продукт е доста икономичен. Нужно е съвсем малко за да покрие цялото лице и да попие в кожата.

Състав на продукта:


Lierac Diopticreme - Бях доста скептична към околоочните кремове. До скоро ползвах един за първи бръчки, който върешеше абсолютно никаква работа. Diopticreme се оказа малко чудо. Веднага забелязах ефект върху бръчиците около очите ми, макар да го ползвам само вечер. Не мога да ви кажа дали действа на подпухнали очи, защото да чукам на дърво нямам този проблем сутрин. Определено бих си го взела отново.

Цената на този комплект поне в аптеката в която аз го взех е 80 лв. Ще ви излъжа за индивидуалните им цени, но околоочният крем в този комплект излиза към 10 лв, като по-принцип мисля, че се вписва към 30-40лв. 

Състав:



С тези малки чудеса получих подарък несесер, мицеларна вода и две бурканчета от 15 мл. 


Несесера е доста пухкав и изглежда обемен, но не заема много място в чантата /е поне моята е огромна/, а побира доста продукти.

Мнение за Lierac Magnificence вече съм писала тук: http://ladyrosered.blogspot.bg/2015/07/lierac-magnificence.html (съжалявам, че давам така линка имам проблем с темата) макар и да не беше за моята кожа. Сега и двата продукта отидоха в шкафчето на мама.

Другият крем е от серията Lierac Liftissime майка ми го обожава, но за него ще напиша по-подробен пост, когато му види дъното.

Надявам се много скоро да мога да дам и мнение за мицеларната вода на марката. За момента седи и чака своят ред, понеже гледам да използвам първо един продукт преди да започна следващият.

Дано да съм била полезна на някой с това представяне. Аз лично съм много доволна от продуктите на Lierac и се замислям да закупя и серумът oт Mesolift сериите. 

Пожелавам ви приятна, много усмихната и позитивна седмица мили дами!

You May Also Like

3 comments