The Spooky Halloween Tag

by - 12:48

Макар и да не съм от най-големите привърженици на празника в точно този му вариант (предпочитам Самхейн и мексиканският Dia De Muertos) обичам страхните и свръхестествени неща, а и бях тагната от прекрасната Теди от The Beauty In My Life и ще го изпълня с най-голямо удоволствие. 

Започваме с въпросите посветени на днешният страшен ден и ще се опитам да ви запозная с нещата които намирам за страшни отговаряйки на въпросите в тага.



1. Любим филм на ужасите за Хелоуийн 

Този въпрос малко ще ме затрудни... Обичам филмите на ужасите, но отдавна не съм гледала добър такъв. Като цяло обаче обожавам поредицата Final Destination. Филм който също си спомням, че поизплаши някои хора около мен беше Darkness Falls. Списъка с прекрасни такива е много дълъг,,, The Sixth Sense, My Bloody Valentine, House Of Wax, The Shining, Nightmares on Elm Street и т.н. Както сами виждате съвсем не мога да се спра на 1 филм... 

2. Какво не бихте искали да срещнете в тъмна гора или изоставена сграда?

На първо място не мога да си представя как някой ще ме убеди изобщо да попадна на такова място сама, но... Сигурно ще подскачам при най-малкото изпукване на клонка, а ще пищя при първата ми среща с какъвто и да е вид живи същества.

3. Някога викали ли сте духове?

Спомням си като малка по лагерите викахме Дама Пика и Сапунка. Сега като се замисля, тогава ме е било по-малко страх от колкото сега. Спомням си и на времето бабите и дядовците на село също се опитваха да викат духове. Но винаги ми е било интересно и любопитно. Но като прехвърлих 30така май сега бих отказала категорично такова начинание.

4. Любимо чудовище или злодей?

Добре, че съм расла с класическите ужаси и страшни истории където злодейте си бяха злодей, а не материал за влюбване който да те кара да се съмняваш в собствените си морални ценности. Та... моят фаворит е добрият, стар Граф Дракула. Винаги съм намирала някакво тъмно очарование в историите за него. /Ако сте любопитни да се запознаете с истинската история на Дракула ви препоръчвам първият чист превод на български на книгата, която е издадена от Дежа Буук. До сега е издаван само преразказа на преводача на книгата./

5. Най-страховитото нещо което ви се е случвало някога, когато сте били сами?

Бях малка и телевизорът ни вече беше доста стар и имаше навика сам да се усилва. Слушах си видеокасетка с латино хитове по нощите и чух как асансьора спира на етажа. Тихичко се приближих до вратата да проверя през шпионката, ако някой разбива комшиите да звъня в полицията. Един мъж... от ромски произход тъкмо им задигаше чергичката от пред вратата и тъкмо когато се канеше да се качи обратно в асансьора, телевизорът ни се самоусили и из целият етаж закънтя Bailamos на Енрикето. "Господинът" спря, обърна се към вратата и се взря в шпионката... Няма нужда да ви кажа, че сърцето ми щеше да изхвръкне от гърдите ми, после не спах цяла нощ и се разкарвах с гигантски готварски нож из апартамента.

6. Ако ви предизвикат да прекарате нощта в обитавана от духове къща ще го направите ли?

Като един заклет фен на Supernatural /макар и вече да гледам по навик/ ще си взема другарче, поне 5 торби сол, железен нож, ще се уверя, че батерията на телефона ми е пълна и за по-сигурно ще имам и бутилчица с газ и едно Zippo. 

7. Суеверни ли сте?

Според зависи от суеверието. Има суеверия в които вярвам и такива в които не. И говорейки за суеверия, ако си отглеждате черна котка е на късмет!

8. Вярвате ли в паралелни светове?

Да. Вярвам и в свръхестествени същества. Не смятам човека, Земята и галактиката ни за уникални и единствени. 

9. Плашите ли се лесно?

Според зависи от обстоятелствата. В тъмното особено, ако съм заобиколена от природа никога не обичам да ходя от страни, гледам да съм винаги в средата на групата. Нямам проблеми с филмите на ужасите обаче, гледам ги с удоволствие. 

10. Сами сте в къщи, но чувате стъпки, какво ще направите?

Ами, след като съм сама вкъщи, значи някъде около себе си имам голям нож за самоотбрана /както казах плашлива съм/, телефонът ми ще е в бойна готовност и поне мога да пищя с пълно гърло. Преди да стигнат до мен сигурно целият блок ще разбере, че нещо у нас не е наред.

11. Ако трябваше да носите един Хелоуийн костюм до края на живота си какъв щеше да е?

Вампирче!!! Слабост са ми какво да ги правя. Оригиналната митология за вампирите винаги ми е била интересна. И ако не блещукат на слънце винаги чета за тях с удоволствие.

12. Бихте ли отишли на гробището през нощта?

Hell NO!

13. В зомби апокалипсис какво оръжие бихте избрали?

Мечът на Мишоне от TWD, ако не успея да се докопам до такъв, ще взема мачете. 

14. Представете си, че сте във филм на ужасите - кой герой щяхте да бъдете: последното убито момиче, първият умрял, забавният тип, скептикът, умникът или убиецът?

Ще ми се да отговоря оцелелият да разкаже историята, ама го няма като опция. За това ще заложа на скептикът, понеже ще се съмнявам във всичко и всеки, ако около мен някой брули хора като зрели круши.

15. Трябва ли да гледате нещо весело след филм на ужасите?

Не. Ако съм изгледала един, обикновено си пускам още един.

16. Докато гледате страшни филми вие сте човекът, който вика по героите, който гледа през пръсти през цялото време или този който заспива по средата?

Обикновено викам по героите и им нареждам къде да не влизат и какво да не правят. Но нещо напоследък филмите на ужасите, изобщо не са страшни и ми се доспива на моменти. Е успявам да изкарам до края де.

17. Вие сте този който плаши или ще се уплаши?

И двете!!! 

18. Любима страшна книга?

"Сияние"!!!! Стивън Кинг винаги е бил брилянтен в това. Тази книга съм я затваряла в шкаф на времето само и само да не излезе нещо от нея!!! 

19. Ако можехте да имате Хелоуийнски любимес (черна котка, прилеп, бухал, плъх, вълк),какво бихте избрали?

Както казах по-горе черната котка е на късмет, а и обожавам котките, а и нали господата все обичат да сравняват жените с вещици, та да черна котка.

20. Трик или лакомство?

Лакомство!!!! За това сега съм на диета!

И понеже ми беше супер приятно да се включа в този таг, ще ви оставя и някои от любимите ми песни на тази тематика. А за тага, тагвам всеки желащ да се включи!!!

P.S. Ако този таг ви е бил интересен може да погледнете и прекрасният книжен таг в другият ми блог: Cinderella Book Tag

1. Godsmack - Voodoo /обожавам ги, а и Съли е прекрасен човек/



2. H.I.M. - Vampire Heart /както казах имам soft spot за вампири/

 

 3. Full Blown Rose - Somebody Help Me /от любимият сериал на време Ясновидката Тру/



4. Skillet - Whispers In The Dark



5. Full Blown Rose - One Way Or Another /мисля, че този кавър беше в Seed Of Chucky и винаги ще ми напомня за Чъки тази песен в точно това й изпълнение/

You May Also Like

2 comments

  1. Хо хо хо! Супер, много благодаря за отговорите! Песничките са супер, особено последната....любимия ми Чъкиии! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ахахха ами не знам предположих, че ще й се зарадваш. Просто винаги като я чуя и първата ми мисъл е Seed of Chucky!!! Много ми беше приятно да изпълня тага, благодаря за това, че ме включи в него! :*

      хохо

      Изтриване