Сухи лакове INCOCO

by - 23:41

Привет прекрасни.

Отдавна не бях писала, а съм събрала доста теми и желание, просто музата ми отлетя някъде с есенният вятър. Днес ще ви споделя моите впечатления от сухите лакове INCOCO.


За първи път се срещнах с тях в една от кутиите на Pinks. Тогава не ме впечатли толкова, може би защото ми се беше паднал някакъв златен със зелени шапки и детелинки, което на мен ми дойде в повече. След време обаче ми попадна каталогът им и не можах да се сдържа. Поръчах си един цвят и един акцент. Цветът беше Berry Rich, а акцентът Paparazzi. За този акцент мога да кажа само едно... Влюбих се! Седи толкова прекрасно и зашеметяващо, звездно бляскаво!


Определено не е трудно да забележите, че не бях от най-сръчните при поставянето на лака, но сме тук за да си говорим за самият лак, а не за моето членство в "Кръжок ръцете ми пречат".  Реално самото слагане на лака не е толкова трудно. Аз лично използвах клипчето от сайтът на INCOCO.



Ако трябва да съм честна бях доста скептична към тези лакове като цяло. Първо защото ноктите ми са ужасно меки и без заздравител се огъват като хартия, а и да издържат по 2 седмици и отгоре? Е в крайна сметка за това са тестовете. Истината е, че за Berry Rich така и не разбрах колко дълго може да издържи, защото след седмица и половина просто имах нужда от друг цвят. Но със сигурност мога да твърдя, че Paparazzi се задържа 3 седмици. Убедена съм, че можеше и още, но ноктите ми вече бяха израстнали много. Нямате нужда от нищо при слагането, самите лакове съдържат основа, лак и топ. Вашата работа е само да ги поставите и да им се радвате.


Ето така изглежа преди отстраняването му. Сами виждате колко пораснали са ноктите ми с акцента. Очаквах да имам големи трудности с изтриването му, защото всички сме се борили с броката безброй пъти... Оказа се, че е елементарно. С помощта на  зеленият лакочистител на Lilly и памуче напоено с него. Просто увих ноктите за около 10-ина минути и когато махнах памука броката беше изцяло на него.

Беше ми много тъжно да се разделя с този акцент. За мой късмет в опаковката има 2 броя по привидно 2 нокъта, но аз с 2 нокъта успях да покрия 4 от моите за това сега имам още за един път от прекрасните Paparazzi. Реших да си ги запазя за по-късно. С какво съм сега? 24 Karats, златен брокат, а аз по принцип не обичам златно, но с червено и черно седи великолепно и вече две седмици сме неразделни.


В заключение мога да кажа, че INCOCO си е една наистина добра инвестиция. Държат дълго, ноктите ми не се изпочупиха както очаквах, а и изборът е огромен.  Комплект за двете ръце излиза към 15 лв (говоря по памет), а акцентите са към 5 лв, което за такава 3 седмична красота е една доста добра цена. 

За съжаление не мога да ви насоча към магазин от където да се сдобиете с тези красоти. За София се сдобих с тях от прекрасен и лъчезарен представител на марката. Ако ви интересува винаги може да се свържете с нея. Името й е Ася, а телефонът на който можете да се свържете с нея е 0885 843 032, а за тези от Вас които са в други градове на страната можете да се допитате до Incoco Bulgaria във Facebook. 

За Вас не знам, но определено и следващият ми акцент ще е от Incoco. Тези сухи лакове се оказаха доста симпатични и приятни и дори май започнах да се специализирам в поставянето! 

Пожелавам ви приятен ден прекрасни.


You May Also Like

3 comments

  1. Тъкмо и аз подготвям ревю за тези лакове и споделям изцяло мнението ти :)) Папараците са страхотни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О да... Толкова съм се пристрастила към тях... Стоят толкова ефектно без значение от светлината. Дори като се замисля тях бих ги носила на всички пръсти!

      Изтриване
  2. Момичета, икономията, казват, е майка на мизерията. Нека е така, опонирам аз! Поръчах си няколко цвят и ми подариха купчина акценти (поръчката направих през страничката във Фейсбук, като ползвах цени на едро - 7,80 лева за комплект, защото взех 9 цвята и един акцент). Направих си двете ръце с, цифром и словом, 5 лепенки. Останалите три от лентата ползвах за педикюр. Другата лента остана цяла и непокътната. Колко салона могат да ви направят дълготраен педикюр и маникюр за 4 лева? И двойна да беше цената, пак си заслужава! Цветовете (всичките, които поръчах) са уникални, а лепенките, поставени както трябва, изглеждат като професионално направен маникюр (и педикюр). Страхотни са тези лентички (и не, не съм представител на марката за България - просто доволна клиентка)!

    ОтговорИзтриване