Clinique 3 steps през моите очи

by - 0:19

Привет прекрасни!

От много време се каня да направя този пост, но преди да ви представя трите стъпки на Clinique ми се щеше да мине поне месец от както ги ползвам в комплект, защото единият продукт ми бе Коледен подарък и карах известно време само с лосиона и сапуна. Сега ще се опитам да ви представя продуктите и това как те се отразиха на моята кожа. 


От много време се лутам между продуктите за грижа за кожата и все не успявах да открия своят. След като в една от кутиите на Pinks имаше мостри от точно тази програма на Clinique, реших да пробвам. Мнението ми беше много противоречиво, защото кожата ми беше много нежна на пипане, но ми избиха и пъпки. В крайна сметка комплектът който бе в моята кутия бе за тип 3 кожа (мазна към комбинирана), реших че не е точно за мен, макар и да имам проблем в Т зоната. В кутията имаше и талонче за безплатна консултазия и въоръжена с него и впечатленията си се отправих към бутикът на Estee Lauder и Clinique в Mall of Sofia. 

Останах впечатлена от обслужването на консултантката. Изслуша ме внимателно погледна кожата ми и ми даде мостри от комплектът за тип 2 кожа (суха към комбинирана). Този комплект определено ми понесе по-добре, но така се оплетох с това кой крем как ми се отразява, че взехме грешния. Добре, че бе прибран за Коледа и когато с Теди от TheBeautyInMyLife отидохме на консултации за грим и грижа за кожата по време на събитията Clinique Happy Day, осъзнах, че съм взела грешният крем, който на нея препоръчаха за суха кожа. За щастие ми го смениха и така сега съм с правилният комплект за моята кожа. И най-накрая започваме! 


1. Step 1 - Liquid Facial Soap тип 2 за суха към комбинирана кожа. Сапунът измива много нежно, подръпването на сухият участък от кожата ми съвсем не е толкова осезателно като след други продукти. Когато го ползвам с върха на пръстите си и отмивам с вода се получава много лекичък бял слой, който поне по мое мнение не се класифицира като пяна. С четката обаче се образува ситна и много пухкава пяна. Сапунчето няма аромат и е много икономично, по една капка е напълно достатъчна за цялото лице. Липсващото количеството от първата снимка е това което съм изразходила от края на ноември до сега, като прилагам и трите стъпки по препоръка на консултантките сутрин и вечер. Това е вторият измивен продукт който силно ме впечатлява и определено бих използвала отново.


Това за любопитните е съставът на продукта. 




2. Step 2 -  Clarifying Lotion. Целта му е да ексфолира добре кожата, да я почисти и да и подготви за обновяване. Лосионът също ползвам от края на ноември (сутрин и вечер), като напоявам съвсем леко памучето. Замислих си дали да не си купя и тип 3 за Т-зоната ми, но консултантката ме спря с думите, че е много агресивен. Когато ексфолирам с ексфолиант с твърди частици и си правя маска, пропускам тази стъпка. Определено съм на мнение, че след този лосион кожата ми е доста по-чиста.

Ето и съдържанието на лосиона:




3. Step 3 - Dramatically different moisturizing gel. Това е третата стъпка обаче за кожа тип 3. По принцип като стъпки към тип 2 се пада lotion, който след първата мостра дори не пипнах втората. Определено не беше за моят тип кожа, стоеше ми лепкаво доста време, но гелът просто заспа на лицето ми. Адски икономичен продукт. Едно изтискване на помпичката е напълно достатъчно за цялото лице. Когато ме предупредиха за това в бутикът им не повярвах и на първото Коледно ползване щедричко натиснах още един път, естествено след като лицето ми беше добре намазано останах с продукт на пръста достатъчен за още едно нанасяне... Гелът се справя добре с хидратацията, няма аромат, бузите не ми дърпат, а Т-зоната определено вече не лъщи толкова много като преди. Няма никакъв аромат и наистина е много любим продукт.



Как цялостно трите продукта повлияха на моята кожа? Определено е по-гладка, проблеми с пъпки имам основно в един определен период от месеца, също така кожата ми изглежда много по-здрава, тенът ми е по-избистрен и дори получих не от една, а от две приятелки реакцията "Не знам каква козметика ползваш, но кожата ти сякаш сияе!". Сега да сия не знам, но определено я усещам много по-добре от преди да започна да използвам 3 Steps продуктите. Доволна съм от тях и определено бих повторила покупката. Но ми се иска да изясня, че така действа на моята кожа и няма гаранция, че тази комбинация ще подейства така и на Вас, за това е хубаво да минете през някои от бутиците, където да се консултирате какво е подходящо за вашата кожа.  

До тук мога да кажа само хубави неща за продуктите на Clinique или поне тези които аз съм ползвала и сериозно се замислям, като (ако) дойде време за смяна на четката за лице дали да не се спра на тяхната!

                                                                                             Пожелавам Ви приятен и много                                                                                                              усмихнат ден мили дами!   хохо

You May Also Like

5 comments

  1. Определено ме заинтригува. Третата стъпка всъщност /хидратиращия лосион/ за суха кожа ли е предназначен или за смесена? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това е гела, той е за тип 3 мазна-комбинирана, защото лосиона (който е за тип 2 към сапуна и лосиончето) седеше лепкаво на моята кожа и имах нужда от по-лекият му вариант. Общо взето сглобихме комбинация суха-комбинирана/мазна-комбинирана. Мислех да си взема Clarifying lotion тип 3 за омазняването в Т зоната, но ме предупредиха, че е доста по-агресивен.

    ОтговорИзтриване
  3. Можеш ли да направиш сравнение с хидратиращия гел със Surge moisture? Скоро ще ми свърши хидратиращото кремче, което ползвам (на Ейвън: много съм доволна от него, но няма откъде да си го поръчаам) и искам да го заменя с Клиник, но се чудя дали да си взема отново surge moisture или този гел. Кремчето dramatically different moisturizing и на мен ми идва доста тежко и, за съжаление, вече дори след ексфолиране на лицето на мога да го ползвам, защото силно ми омазнява кожата. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз крема не съм го пробвала, дадоха ми лосион мостричка и той ми лепеше ужасно. Довечера ще си сложа от Surge moisture и ще ти кажа разликите, че си го държа за път понеже ми е в малка опаковчица :D Иначе, ако искаш винаги мога да ти изпратя крем на Ейвън, само трябва да ми кажеш кой от всичките точно, че тази серия са няколко :)

      Изтриване