Clinique Pop цветове и усещания

by - 4:35

Привет прекрасни,

Знам, че отне много време между последният ми пост и този. Истината е, че имах искреното намерение да ви запозная с фаворитите си за 2015, но... като ги извадих всички накуп и се хванах за главата. За това сега искам да започна годината цветно и с усмивка. 

За първи пост на 2016 се спрях на червилата Clinique Pop.

Преди време в постът си Clinique Haul ви показах новите придобивки от бутика на Clinique. Истината е, че до момента съм доста доволна от всичко тяхно което ползвам, но тема на този пост ще бъдат червилата Clinique Pop

Ще започна с външният вид. Изключително приятна гилза, като част от нея е с цвета на червилото, а капачката е изчистена и семпла с надписа на бранда. Изглежда стилно и нежно.


По принцип съм фен на матовите червила, но нещо ме накара да грабна това прекрасно лилаво и не съжалявам дори за момент. Спрях се на номер 16 Grape Pop /аз и лилавото.../. Цветът е наситен, нанся се лесно на устните и издържа доста дълго (е когато се храня успявам да изям голяма част от него), след хранене държи до 4 часа, понякога и повече, а когато цветът почти падне остава едно приятно усещане сякаш имате балсам на устните си. 

Както сами можете да видите Clinique Pop още с опаковката си обещава нещо повече от червило и по мое мнение покрива всяко едно от нещата. Има наситеният и красив цвят на червилото, изглаждащият ефект на основата и дори след падането на цвета на устните се запазва усещането за лек и ненатрапчив балсам за устни, което предполагам, че се дължи на богатият състав от масла.


Може да се насладите на моята лилава прелест, която обожавам и към която посягам доста често от както си я купих.


Освен 16 Grape Pop, се сдобих и с още един цвят, 17 Mocha Pop. Беше ми странен в началото, но се напаснахме доста бързо и сега и него ползвам с голямо удоволствие. 


И понеже съм ужасно зле с правенето на селфита за това ще ви покажа суоч на ръката ми:


Определено бих си взела и друг цвят от техните червила. Хареса ми много комбинацията цвят/усещане. Ако сте от хората които обичат да се глезят от време на време ви препоръчвам да опитате някое от червилата Clinique Pop, които са особено подходящи за зимният сезон.

Дано да съм успяла да внеса малко цвят за Вас в този зимен и много прекрасно бял ден (е само като го гледам от вътрешната страна на прозореца).

Пожелавам ви приятна и много усмихната седмица мили дами! 

You May Also Like

2 comments

  1. Ох, трябва и аз да взема да понапиша за моето червило, но мисля преди това да се сдобия с още един цвят хахаха Дълго се дърпах заради цената, но тя ми показа, че е много оправдана. Нямам червило, което да нося толкова много колкото Nude pop :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде де! Аз между другото докато го писах се сетих, че и ти беше взела и се чудех какво мнение си добила за него :D Цената е много оправдана и мисля скоро да им поогледам и червените нюанси. Между другото и ружовете им много ми харесват, но още не съм стигнала до там :D

      Изтриване