Януари 2016 Favorites

by - 9:10

Здравейте прекрасни!

В този слънчев февруарски ден, най-накрая смогнах малко организация да ви покажа моите януарски любимци, а те са плашещо много, но обещавам поста ще изглежда дълъг само заради снимките. 


Споменах, че са плащешо много нали? А някои дори не фигурират на общата снимка, защото винаги успявам да забравя нещо и го снимам в последствие. Горе долу общата картинка изглежда така:

 Включила съм буквално всичко... Декоративна козметика, парфюми, грижа за кожата и косата.

Започвам с най-важното - грижа за кожата!


Clinique 3 steps - Макар на снимката да фигурира само гелът Dramatically different, всъщност имам предвид всички три продукта. Ползвам ги ежедневно и съм адски доволна от резултата. Ако искате да научите повече може да видите публикацията: Clinique 3 steps през моите очи.

Sephora Mud Mask - Мисля, че вече сте прочели голям брой позитивни ревюта. Само ще кажа, че от закупуването й насам я ползвам два пъти седмично и определено виждам резултати. Т-зоната ми се омазнява значително по-малко, а черните ми точки доста намаляха. 


Много лесна за нанасяне, с малки меки частици (на фона на другата част от маската могат да минат и за твърди). Препоръчвам я с две ръце.


От едно известно време започнах да посягам към всякакви цветове червила и вече се заринах от тях. Ето част от януарските ми любимци:

Revlon Matte Balm 270 Fiery Flamboyante - Страхотни!!! Дълготраен и плътен цвят. Балсамите на Revlon имат и лек аромат на мента. Този ми е вторият от тази серия и сериозно обмислям да си купя още един!

Clinique Pop - За тези червила направих дори отделен пост Clinique Pop цветове и усещания, Както виждате моят любимец е 16 Grape Pop. Лилавото и аз просто се разбираме повече от идеално!

Essence 01 Lets The Berry-Tales Begin - За съжаление тази красота не стигна до България, но имам късмет със страхотни приятели, които обърнаха доста магазини в Холандия за да ме зарадват! 

Lumene Wild Rose Natural Lipstick 3 Heather Nude - Едно прекрасно червило което беше в предпоследната кутия на Pinks (май вече трябва да направя рубрика попаденията на Pinks...). Ползвам го доста често, когато искам много дискретен и едва доловим грим по себе си. Много нежно червило и като усещане и като цвят.


Подредбата от конецът към пръстите: Revlon. Clinique, Essence, Lumene

И ето тук идва изпуснатите за снимката любимци, но те някак си и заслужават самостоятелна!
MAC Glaze Pervette A15 - Едно от най-любимите и често ползвани червила в колекцията ми. Макар и цветът да не е много силен и наситен (избрах си го такъв) е толкова нежен. Изглежда като нежна розова глазура, поръсена с кристали, ако мога така да се изразя. Не устоява на ядене, но не се оплаквам. Прекрасно е!

Catrice Pure Brilliants - Когато искам да нямам цвят, но поне малко брокатени частици по устните това балсамче идва на помощ. Понякога го комбинирам и с червилото на MAC. 


Виждате, че червилото е лек розов оттенък и макар на кожата да изглежда доста незабележимо, на устните стои прекрасно. Балсамът е малко по-жълтеникав, но това по никакъв начин не променя цветът на червилото, когато е сложен отгоре.


Essence Merry Berry highlight powder - Много я обичам. Нежна, ненатрапчива идеална за всеки ден. Отново ме хваща яд, като се замисля, че така и не докараха дори минимални бройки от колекцията у нас. Има лек розов тон и не е много наситен, нанесен на лицето.

Мисля, че вече на никой не е трудно да познае Mery-Lou на theBalm. Аз определено съм поредният човек влюбен в него, а и да не говорим колко много обичам бляскавите нещица. 

Clinique отново. Този път руж на марката Bashful Plum. Да харесва ми и бялата и декоративната им козметика. Този руж е най-използваният от мен не само за януари, но и за декември! Нежен, копринен и лесно разнасящ се.

Ето тук може да ги видите, като почвам от горе: Clinique, theBalm, Essence

Maybelline Color Tattoo - тези сенки, ползвам като база. Покрива веничките на клепача ми не изпъкват натрапчиво и са идеални за всякакъв дискретен ежедневен грим.

Lumene Volume Serum Mascara - Поредното попадение от Pinks. Ползвам я изключително често. Не се вглеждам дали миглите ми се удължават от серума, но поне на моите мигли спиралата седи добре, издържлива е и не се рони.

Това е финалът обещавам!

Michael Kors Sporty Citrus - Изненада ме. Първоначално бях "Ох това не е за мен", но в момента в който го поносих час два, парфюмът силен в началото, започна да уляга и ароматът му стана по-нежен и лек. Голяма част от януари изкарах с този парфюм.

Wooden Spoon 100% Argan Oil - Знаете... Зима, шапки, косата полудява... За това прибягнах до това масло и мога да кажа, че съм доста доволна. Макар и все още да се наелектризира от време на време косата ми стана доста по-мека и пухкава.

За финал, ако се чудите какво да четете, може да погледнете постът Януари в книги, който написах за другият си блог. 

Е прекрасни това беше от мен!!! Благодря, че ме изтърпяхте, пожелавам ви прекрасна вечер (защото макар и да почнах поста в прекрасен слънчев ден, определено ще го довърша вечерта).

You May Also Like

4 comments

  1. Еха, Рали. Супер нещица си намазала за този месец. Това червило на Есенц ще е май едно от нещата, които ще търся като отида в Амстердам - страхотно изглежда. А Калър Татуу са страхотни и аз ги ползвам за всеки ден. Много добре се получава за ежедневен грим и не отнема време да блендваш. Чудесно ревю! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Денкиш не знам дали ще ги намериш :( На мен ми ги търсиха преди Коледа и казаха, че са взели буквално последните от щанда. Дано все пак да успееш да намериш нещо скрито в някой магазин. От Татуута-та имам не знам вече колко цвята :D

      Изтриване
  2. И аз се присъединявам с не знам колко цвята на Maybelline Color Tattoo, но са страхотни просто :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено са доста пристрастяващи, макар лилавото ми да не е наситено, не знам дали не беше отваряно бурканчето и не е изветряло леко.

      Изтриване