Natural Cosmetics - Argan & Macadamia *

by - 6:54

Привет прекрасни,
мина доста време от последният ми пост, но имам доста материал за споделяне. Като начало на годината в това особено "приятно", пощипващо и подръпващо кожата студено време избрах да си говорим за серията Argan & Macadamia на Natural Cosmetics. Имах възможността да изпробвам три продукта* : сухото олио, озаряващият елексир и органичният серум с лифтинг ефект.


Като начало тези три късчета от природата пристигнаха точно като малки, безценни бижута.



Буквално пристигна като една феерия от злато. Имах възможност през последните три месеца да пробвам продуктите и да видя как ще се държат на кожата ми. Ще ви разкажа за това как подействаха на моята смесена кожа и то при различните температурни условия през изминалият сезон.


Argan & Macadamia Озаряващ еликсир - Останах с доста смесени и противоречиви чувства към продукта. Кожата изглежда озарена и подхранена след ползването му, гримът се задържа върху него без проблем, но поне при мен в по-късната част на деня Т-зоната ми започваше да лъщи. В най-студените дни обаче всичко беше перфектно!!! Формулата му мисля, че ще е идеална за някой с по-суха кожа. Има лек и доста приятен аромат, веднага след нанасяне седи леко лепкаво, но след това лепкавостта изчезва. Наистина страхотен ефект. 

Цена: 15.10 лв.  (ориентировачно)

Наистина, ако сте с по-суха кожа, това е страхотен продукт за вас.

Начин на нанасяне: Нанася се върху цялото лице с деликатни движения.

Състав: Aqua, Hydrolyzed Verbascum Thapsus Flower, Sodium Hyaluronate , Glycerin, Phenethyl Alcohol , Xanthan Gum, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Integrifolia seed oil, Parfum, Mica 


Argan & Macadamia Серум с лифтинг ефект - Това за мен е бисерът в тази тройка. Ароматът е много свеж и приятен на чисто, свежо и много приятно. Почти нямам бръчки и нужда от лифтинг ефект, но пък хидратацията е достатъчна и оставя кожата ми в едно доста приятно състояние, усещам я хидратирана и тонизирана, а малкото бръчици, които имам станаха по-фини. Доста течен и икономичен, само едно натискане на помпичката е достатъчно за да покрие цялото лице, попива бързо и оставя лек и едвам доловим аромат на свежест. 

Върху него нанасям дневният си крем и денят започва с едно усещане за свежест. Със серума не забелязвам омазняване през деня.

Начин на нанасяне: На добре почистена кожа с леки кръгови движения на лицето и шията.

Цена: около 13 лв.

Състав: Aqua*, Sodium Polystirene Sulfonate Sorghum Bicolor Stalk Juise*, Glycerine*, Argania Spinosa Kern Oil**, Macadamia Intergrifolia Seed Oil**, Polyacrylamide C13-14 Laureth - 7, Benzyl Alcohol Ethyl Lauroyl Arginate HCL Cinnamic Acid* , Parfum *-натурална съставка, подходяща за влагане в натурална козметика **-Съставка от Биоземеделие 



Argan & Macadamia сухо олио - Макар и да е мултифункционално за лице, тяло и коса аз лично ползвам олиото основно за тялото. В тези дни освен любимите бутери си слагам и олиото, защото имам някой доста сухи участици и не искам да стигам до леко лющене на кожата. Доволна съм от действието му и ще продължа да го ползвам основно за тялото, защото успешно подхранва и предпазва кожата ми в студа. Определено не е мазно и лепкаво, попива бързо и има същият аромат като другите два продукта.

Начин на нанасяне: Лице: прилага нежни движения от центъра на лицето към външния контур; Тяло: масажирайте с кръгови движения на желаната зона; Коса: Нанесете върху краищата на косата, за да я подхраните, освежите и приберете. 

Цена: около 24 лева.

Състав: Caprilyl/Capryc Triglycerides, Argania Spinosa Kernel Oil*, Macadamia Integrifolia seed oil*, Octyldodecyl Olivate, Moringa Oleifera Seed Oil, Tocopherol*, Parfum

В заключение ще кажа, че серията е много добро попадение. Хидратира, изглажда, тонизира и озарява. Посочила съм как влиаят продуктите на моята кожа, която е суха на бузите и мазна Т-зона. Ако решите да изпробвате тези продукти, моля оставете ми коментар или споделете и вашето впечатление за тях, ако вече сте ги ползвали.

*Продуктите ми бяха изпратени за проба, но мнението е само и единствено мое и се базира на това как продуктите влиаят на моят тип кожа!

You May Also Like

4 comments

  1. От известно време заглеждам озаряващия серум, много е красив �� сега ме замисли дали до не взема анти-ейдж, въпреки че и аз нямам нужда засега от такъв тип грижа.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да ти кажа аз не го усещам тежък, попива бързо, хидратира, така че мисля ще свърши работа и дори да нямаш нужда от анти ейдж действие :D

      Иначе озаряващият серум е точно като течно злато ♥ Но с него се погаждахме само в най-студените дни.

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Еликсира сърцето ме заболя, че не се разбрахме за омазнената Т зона :( , иначе серума просто заспа. За по-суха кожа еликсирчето ще е идеално. Ако го пробваш ще чакам и твоите отзиви.

      Изтриване