Любимци януари 2017

by - 1:24

Здравейте прекрасни!
Първият месец от годината изтече и макар да го изкарах основно в гушене с котките и под одеалото заради вирусите които прелитат из въздуха поради една или друга причина, все пак успях да си открия любимци. Гордея се, че успявам да се удържам да спазвам лимитът си 5 продукта + парфюм. Така съм сигурна, че няма да повторя някой продукт.




Истината е, че този пост ще е основно подаръци от Мери пост, че дори съм си запазила и за следващият месец. Никога не съм крила, че при нея като блогър съм открила най-много продукти които не само да реша да си купя, но и да ми харесат. За това всеки път, когато ме изненадва с нещо съм меко казано като дете на Коледа 💖💖💖💖


Както виждате този път преобладава декоративната козметика, което е нещо ново, но... 


Maybelline Instant Anti Age Concealer - За този коректор четох не само от Мери, но и от друг блогър, чието мнение адски много уважавам, а имено Ани от Beauty Galore. Мислех, че няма да си намеря коректор, който да измести любимият ми на Rimmel, но сега съм адски раздвоена. Този е по-покривен, скрива тъмни кръгове (случва ми се от време на време да не си доспя) и не се събира в малките гънчици. Не знам дали за това спомага и околоочният ми крем, но... Определено сега разбирам, защо толкова много хора го обичат.

NYX HD база за сенки - Определено с нея дори и неиздържливите ми сенки се задържат за работният ден, цветовете изглждат много добре и не виждам такова наслояване по клепача. И за двата продукта трябва да благодаря изцяло на Мери, защото у нас не съм ги виждала. 


И отново Мери...
UMA Cosmetics Rouge Powder - руж в цвят 03 Beautiful Burgundy. Цвета се оказа траен и застава нежно на лицето и макар да е от любимците на Мери за есенно време аз с голямо удоволствие си го ползвам и сега. 


Tea Tree Blemish Fade Night Lotion * - Избрах си го, защото при мен, когато стресът си казва думата, ръцете ми наказват лицето. Постоянно чопля и пипам (навик от който трябва да се оттърва). Избрах този продукт с известна доза скептицизъм, защото с The Body Shop сме малко love - hate. Оказа се, че действието специално на този лосион върху моята кожа е доста благоприятно. Някои от по-леките несъвършенства поизбледняха, а появата на пъпки, които да чопля намаля. Ползвам това лосионче в едни определени моменти, когато кожата ми решава да полудее. Можете да го откриете в сайтът за оригинални парфюми Parfimo.bg

The Body Shop Hand Cleanse Gel* - Ароматът, който си бях харесала го нямаше и за това взех този с цитрусите. Като миризма ми идва силно, но в този сезон мисля, че е особено важно всеки един от нас да има по един такъв продукт в чантата си. Знаете, хората кашлят, пипат дръжките в градския, не си мият ръцете след тоалетна... Всякакви такива неприятни работи и понякога ситуацията не позволява достъп до течаща вода. Аз лично ползвам гелът винаги след като съм си измила ръцтете и съм излязла от обществена тоалетна, защото нямам гаранция, че предните 100 човека са ползвали добрите стари познайници вода и сапун. 

След като ви споделих любимите пет продукта за януари идва време и за любимият ми аромат използван през месеца.


Christina Aguilera Woman - Не само, че беше любимият ми аромат за месец януари, но успях и да му видя дъното. Издържлив парфюм е и можете да го намерите в дрогериите има аромат на златен кехлибар и бели цветя. На мен поне ми създава едно настроение за слънце и цветни градини, което е доста стоплящо в този ужасен сезон.

Ако искате да видите и ревютата на книгите прочетени през януари, може да го направите ТУК

*Отбелязаните със звездичка продукти са изпратени за проба, но селектирани от мен. Мнението за тях е изцяло мое и на базата на това как действат на кожата ми.

You May Also Like

7 comments

  1. Ах, тази Мери! Няма да крия, че и на мен ми е голяма слабост и няма как да не залитнеш по продуктите, които споделя. Страхотно е, че се спираш само на няколко продукта за месечни любимци. Така постовете изглеждат по- структурирани и приятни за четене. Лосионът на TBS с чаено дърво и аз го заглеждам от известно време, но все не се решавам да си го поръчам, а може би трябва. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз с тази марка съм на кантар. Хич не бях доволна от най-хвалените им шампоани. Лосионът се справи доста добре, но сега предстои най-големият тест, който всички не жени не обичаме :D. Иначе да Мери има лошият навик да зарибява хората с яки неща.

      Много благодаря за милите думи за това как изглежда постът, ще се постарая да се задържа на този принцип.

      Изтриване
  2. Този парфюм на Christina Aguilera много ми беше харесал, но така и не си го купих. Не знаех, че TBS продават дезинфектанти, трябва да ги погледна. На мен много любим ми е този с маракуя на Refan и всеки път карам да ми го носят от България.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз го бях взела на намаление, траен е и ми харесва как мирише, но определено има други които ми изпъкват повече и скоро няма да повторя. А иначе в чантата имам на Рефан, но на мен ми е с passion fruit любимият. Този на TBS ми е в работата до клавиатурата, но не си уцелих миризмата. Много трапчив цитрус е, имат адски много дезинфектанти исках праскова ама нямаше, чудно защо ли :D :D :D

      Изтриване
  3. Здравей, къде може да се купи коректора на Мейбълин?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей,
      не съм виждала за съжаление този коректор у нас. На мен ми е подарък и не е купуван от България.

      Изтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване