Моите впечатления от Bonilash*

by - 2:30

Да, да точно така прекрасни!
Пеперудено е думичката, която използвах в заглавието, защото като се замисля винаги като чуя пеперуда и се сещам за две неща... Пеперуда и мигли. С този пост искам да ви споделя какво се случи с миглите ми след, като ползвах Bonilash в продължение на шест седмици.




Така понеже това ми е първият пост за такъв тип продукти ще се спра на това какво обещава продукта, какви са основните му съставки и после ще стигнем и до резултатът при мен.

Bonilash е серум за мигли една от основните съствки на който е биматопрост - ефикасен стимулант на растежа на миглите, който има положителен ефект върху дължината и дебелината на косъма, спомага за увеличаването броя на миглите, подсилва ги и им дава здрав вид. Други активни съставки са пантенол, биотин, уреа и др.



Какво обещава продукта?
♦ Стимулиране растежа и удължаване на миглите.
♦ Сгъстяване и уплътняване
♦ Предотвратяване на прекомерното падане
♦ Подхранване, хидратиране и възстановяване
♦ Подсилване естественият цвят
♦ Видими ефекти след 6 седмична употреба



Какви са моите впечатления от продукта? Както виждате на снимката миглите ми са доста по-гъсти и дълги. Определено миглите ми падат доста по-малко. Колкото до цвета не намирам особена разлика. Особено много ми хареса, че след третата седмица, спиралата започна да седи доста по-ефектно на окото ми, защото миглите ми вече се извиваха от нея, а не стояха право напред. След 6 седмична употреба можете сами да видите, че ефект има. Ползвах го всяка вечер на добре почистено и измито лице и очи. Дали ще успея да задържа ефектът обаче ще покаже само времето, сега ползвам серумът един път седмично и за сега не виждам миглите ми да падат повече от преди. Има неща относно нанасянето, които ми се иска да спомена. Първо трябва да е основно в основата на миглите, после някои от вас могат да забележат сърбеж, който се появява веднага след нанасяне. Не се притеснявайте, не изпадайте в паника, ами дайте 20 секунди на продукта. Сърбежът преминава и очите се усещат отново както преди. Това е единственото раздразване, което аз срещнах при употребата си на продукта. 

Сами виждате визуалният резултат след шестседмична употреба, а дали ще се задържи така, тепърва предстои да разберем.
A post shared by RallyK (@rallyk) on


Весело изкарване на празниците, прекрасни мои! Дано съм ви била полезна!



*Продуктът ми бе предоставен за проба от PR

You May Also Like

4 comments

  1. Ефектът е наистина видим, макар и не на тази boomerang снимка, която си постнала :Д
    Но уау! Убеди ме! Лятото ще се купува!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ми не... Няма да си купуваш! Ахахахах не ти давам! От мен ще имаш едно ♥

      Изтриване
  2. Точно на този серум нямаше ли реклама и по телевизията? Миглите изглеждат наистина по-дълги и по-гъсти, а аз винаги съм се съмнявала в ефективността на тези продукти. Определено и аз ще се сдобия съвсем скоро със серум за мигли :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Имае да. Харесва ми и на мен ефектът от серума, но да видим до кога ще се задържи понеже не знам до колко след спирането на употребата се задържа ефектът.

      Изтриване