Pick N Dazzle Август 2017

by - 4:20

Здравейте, прекрасни!
Знам, че не съм от най-активните, но лятото ме кара да правя всичко друго, но не и да пиша (и да чета също така и купчината с книги за четене, расе ли расте). Знам, че пропуснах Pick N Dazzle за юли, за което съжалявам наистина много, понеже имаше прекрасни продукти, но пък за сметка на това, август няма да го пропусна!



Макар за хора с активни блогове да има опция сами да изграждат своите кутии в 90% от случаите предпочитам да оставя селекцията на кутията си на екипа. До сега не са ме разочаровали.  Няма да правя обща снимка, защото планувам един по един просто да ви покажа цялото съдържание на кутията!


Ексфолиращ гел на Kueshi с алое вера, лайка и готу кола. Мек гел с малки ексфолиращи частици, които отстраняват замърсяванията и мъртвите клетки по кожата. Намалява отворените пори и несъвършенствата, докато натурални екстрактите успокояват кожата и активират клетъчната регенерация. Слоевете от алое вера и лайка успокояват кожата, докато готу кола засилва на регенерацията на тъканите.  Или поне това обещава да прави.

Сутринта се измих с него и съм доволна на този етап, но от едно измиване не мога да кажа нищо, но като цяло Kueshi ме спечелиха като бранд. Имам дегримьор, лосион за тяло и тоник за лице от тази марка и ги обожавам.


Teeez Flat Stiff Brush - Колекцията ми от четки на Teeez нараства, но и ако трябва да съм честна дори да се продаваха на свободният пазар пак бих си купила от тях. Харесват ми. Меки са, нежни и толкова свежи и шарени.


Biocellulose - Anti-Aging - Mask - Тази маска не е включена към описанието на продуктите в кутията и допускам, че се води по-скоро мострен или бонус продукт.


Парфюм Vivanel 10 ml. - Също като маската не е включен в продуктите и ми идва идеален, като размер за чантата. Особено в сегашните жеги.


MISSCOP Color Trio Mat Eyeshadow 01 Ardoise - Това е новата марка декоративна козметика с която Pick N Dazzle започват да работят и в кутията освен сенките за опушен грим, присъстват и още два продукта на бранда. В момента нямам достъп до цените, като предните пъти, но сверено в интернет, сумата на тези сенки е към 10 евро.


MISSCOP Smoothy Lip Gloss Pencil 12 Cerise Noirв - Все още не съм отворила молива да видя цвета, защото ми се вижда от есенните нюанси на които тепърва ще им дойде времето.


MISSCOP Strobing Palette - Все още не съм я изпробвала, защото лятото се гримирам сравнително рядко, но изглежда прекрасно с един кремообразен цвят и 2 пудри.



Както виждате и другата част от мострите пристига доста оригинално. Няколко малки койнтейнерчета с продукт от голям диапазон от грижа за косата, до итимната зона.

Всеки месец си мисля, че Pick N Dazzle едва ли могат да надскочат себе си, и всеки път ми доказват, че греша. Продуктите им са с много хубаво качество, малко от тях могат да бъдат намерени на родният пазар, което прави точно тази кутия още по-привлекателна за мен. Кутията за месец август според мен надскочи цената си от 30 лв в пъти повече и аз лично я обожавам! 

You May Also Like

2 comments

  1. Тази четка и аз я имам! Наистина са много мекички и са абсолютно качествени :)
    Strobing сетът изглежда страхотно, а много са ми интересни маската и ексфолиращият гел. В една от GLossybox кутиите имах преди розовия тоник, но много ми лепнеше на мен, а ти май каза, че си доволна. Или беше Jays? Изпуснах ви кой какво препоръчваше хахах

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От розовият беше Джейс. На мен в първата кутия ми се падна синият и вече е почти на приключване.
      Общо взето има много качествени марки в тази кутия и на този етап не я заменям за никоя друга.

      Изтриване