Любимци за юли 2017

by - 3:10

Здравейте, прекрасни!
Как сте? Минаха ли вакационните дни за вас или тепърва предстоят? Аз все още не съм стигнала до тях, юли месец за мен е както викат Хамериканците истински roller coaster. Но за това пък се надявам август да е по-спокоен и да мога да се отдам на почвика малко повече. Тук съм да ви споделя любимците си за месеца, които изненадващо или не пак са от диапазона на аромати и бяла козметика. Какво да направя, като лятото почти не слагам грим. 


Ще започна естествено с грижата за тялото и естествено ще се разхождаме от бюджетни до високи класове козметика.



Започвам с един евтин, но прекрасен продукт. Spray-ON Bodylotion от Cien, марката на LIDL. - Влюбих се в ароматът му на кайсии и алое, като кайсиите изпъкват доста силно. Попива бавничко, но не и прекалено бавно. Уханието се държа прилично дълго време, а спрей помпата помага за бързо и лесно нанасяне, без да омажете цялата бутилка и почти всичко около вас.


Estee Lauder Perfectly Clean - Използвам тази измивна пяна вече няколко месеца. Обожавам я. По принцип вече на много места съм чела, че е хубаво продуктите с които полагаме грижа за кожата си да се сменят периодично, защото тя има навика да привиква към тях, за това след като свърших измивният си сапун на Clinique, реших че не желая да сменям бутика и си взех и измивната пяна на Estee Lauder. Измива страхотно. Малко зрънце от нея е достатъчно да покрие цялото лице. С пръсти отмива изключително нежно и кожата се усеща чиста, а ако добавите и четка е... буквално скърца след това. Икономична и много добре действаща пяна. Определено ми се подрежда в списъка любимци за всички времена.


Clinique Moisture Surge - Hydrating Supercharged Concentrate* - За тези от вас, които следят страничката на блога във фейсбук не е новост, че този продукт се появява в любимци. Преди известно време бях на представянето му. Целта на продукта е да поддържа кожата хидратирана през целият ден или да ѝ върне хидратацията след спорт или друг тип активно движение. Знаете, че Clinique е бранд към които имам нескрита слабост не само заради качеството, но и заради икономичността да продуктите им. За моята кожа е достатъчно едно натискане на помпичката и лицето ми се чувства страхотно през целият ден, ако съм изкарала ден два на слънце нанасям и вечер. Нансям го под крема си и определено аз поне забелязвам, колко по-свежа и хидратирана е кожата на лицето ми. Както винаги подкрепям с 2 ръце продуктите на Clinique. За този даже и котките ще вдигнат лапи, естествено принудени от мен. 😄


Rhysand - hand made балсам за устни от Etsy. За тези от вас на които името не говори нищо, ще кажа, че това е балсам, който си купих за да задоволя книжните си страсти. Да точно така. Книжните. Рисанд е герой от поредицата "Двор от рози и бодли" на Сара Дж. Маас. Самият продукт закупих, защото наистина много искам да имам книжни бижута под формата на козметични глезотии и първият магазин с приемлива доставка свърши работа. Самият балсам е изработен от пчелен восък, кокосово олио, какаово масло, масло от карите, подлсадено бадемово масло и ароматни масла. И макар ароматният примес да не е от най-професионалните и гладко преливащите се, самият балсам действа доста добре на устните. Да мазен е и то доста, но ги поддържа меки и гладки.


Lanvin Eclat D'Arpege * - Истината е, че като цяло съм привърженик на парфюмите на Lanvin, за това когато от Венера Козметикс се свързаха с мен и ми предоставиха ваучер за да опитам продукт от техният магазин не ми отне много време за да се спра на тази еферия от аромати.

Като цяло едва ли ще ви кажа нещо ново за Eclat D'Arpege, защото парфюмът вече е спечелил сърцата на толкова много дами, а и на техните половинки. Самата аз се спрях на него заради люляка и прасковеният цвят. Макар и да прочетох противоречиви коментари в уеб пространството за трайността му, мога смело да кажа, че на моята кожа ароматът се задържа около 8 часа. Започва със силно осезаемата есенция на пролетен люляк и лека следа от дъха на листата на сицилианският лимон, които са и връхните му нотки. Средните са глициния, цвят на праскова, червен божур, зелен чай и китайски османтус, като поне според мен най-силно изпъкват цвета от праскова и зеленият чай. И макар да се очаква, че след първите тридесет минути връхните нотки отстъпват място на средните, то ароматът на люляк запазва своето присъствие, като е вече значително по-лек, но осезаем и комбиниран идеално с ароматите, които поне според моят нос изпъкват от средните нотки. Базата му е от бял кедър, кехлибар и мускус. Аз лично доловям мускуса едва-едва, като поне според моите сетива (те не трябва да са ви фактор), люляка си доминира през цялото време.

Eclat D'Arpege е една прекрасна цветна феерия. Ароматът се нареди сред моите топ 3, а и как няма. Освен с пленителната си селекция, е скрит в бутилка, напомняща на някоя колба скрила в себе си пролетен еликсир. Ароматът е създаден от  Karine Dubeuil и макар да се води от плодово-цветните за мен си остава изцяло цветен. Ако искате да се пренесете в поле от пролетни усещания, приказка за феи, приказки и легенди, огласена от ароматната музика на цветята, то това е вашият парфюм.


Това беше от мен и моята юлска селекция мили дами. Бих се радвала да споделите вашите любими аромати или просто да препоръчате и продукти, които са харесали на вас. Пожелавам ви усмихнат и много слънчев ден. ♥



* Продуктите ми са предоставени от PR, но мнението е изцяло мое

You May Also Like

0 comments