Любимци Септември 2017

by - 4:27

Здравейте, прекрасни!
Днес съм тук за да ви споделя за любимците ми през изминалият месец септември. Също така съм ви приготвила и редица постове, които се надявам да се реваншират за дългото отсъствие.




Започвам с една марка, която видяхте и в един от по-предните ми постове за любимци за месеца. Марката отново е Rituals, а продуктът е отново от серията The Ritual Of Sakura. За щастие моят боди мист се сдоби с другарче - крем за тяло. Обожавам приятният cherry blossom аромат и трайността му. Не е натрапчив, но все пак е доловим и създава едно усещане за нежност и уют.



Abellie Organic Lifting & Firming Moisturizer - Това е прекрасен нощен био крем, който беше в една от Pick N Dazzle кутиите ми... Май една от които пропуснах да направя ънбоксинг. Съставът му е: жожоба, макадамия, органично масло от гроздови семена, органичнен зелен чай и органично пчелно млечице. Нанася се вечер на почистено лице.



Urban Dekay Perversion - това е една от спиралите, които ползвам най-често в последно време. Не само, защото е UD, а и защото е подарък от човек, който много уважавам 💗



NYX Intense Butter Gloss - по принцип не си падам много по глосовете, но този ми влезе направо под кожата. Обожавам цветът му, усещането му на устните и трайността му. Купих го спонтанно, без да имам особена нужда от него, но в последните два месеца почти не ползвам друг продукт за устни.



Balea Hand Creme - Да този не изглежда да е ползван цял месец, просто защото е част от тройният комплект кремчета за ръце на Balea. Истината е, че другите кремове на Balea не ми допадат. Много са мазни, а от пяната не намирам особена полза, но този сет от три аромата: лавандула, роза и кайсия е уникален. Прави ръцете ми мекички и гладки, ароматите не са силни и натрапчиви, а фини и приятни. Друг плюс е размерът, който е сравнително малък и са подходящи за чантата, за спортният и травъл несесера.



Естествено към петте заддължителни продукта ще добавя и парфюм. Вече сте чели за този за това няма да задълбавам в подробност за любимият ми Evidence Intense на Yves Rocher. Страхотен флорален аромат, който винаги ми придава едно настроение за свежест и нещо хубаво чакащо зад ъгъла. Комбинацията която изпъква е между роза дамасцена и жасмин, като цяло не обичам нито силният розов аромат (никът ми няма нищо общо), нито жасмина, но комбинацията от тях е толкова приятна и оставя усещането за плътен, слънчев аромат. Не знам как по-точно да ви го обясня, точно така те кара да се чувстваш, като обгърнат от цветя, добро настроение и слънце. Основата е микс от бяло дърво и пралина (Счукана смес от карамелизирана захар и ядки). Парфюмът е нещо наистина уникално и определено скоро ще купувам нов, защото ми е останало количество само за още няколко пръскания.  Това е и един от трите парфюма, който си купувам за втори път.

Дано постът ми е бил полезен прекрасни. Вие ползвате ли някой от тези продукти? Ако да, какви са впечатленията ви за тях.


You May Also Like

0 comments