Есенен OOTD

by - 3:14


Здравейте, прекрасни! Реших да повторя опита си за OOTD пост. Този път с тоалет за есента. Истината е, че до скоро изтръпвах само при мисълта, че лятото си отива, но последните две години ме научиха да откривам красотата на всеки сезон. Този път в есента открих цветове, усмивки, топлина, уют, смелост да правя нови и нетипични неща за мен. Освен всичко останало есента крие и една прекрасна традиция...

С прекрасната ми Теди /The Beauty In My Life/ имаме традиция през последните години да правим един дълъг ден, посветен на Pumpkin Spice Late. Точно в такъв ден заснехме и тези кадри и то само защото Теди ми вдъхна увереност да направя този пост.



Аз съм човек, който преди всичко обича да му е комфортно и удобно. Обичам да се движа свободно, да имам под ръка всичко, от което имам нужда и т.н. Тоалетът, който заснехме, няма да ви разори, не се отличава и с някакъв грандизоен шик. Той е просто удобен и е подходящ и за по-пухкави дами като мен.


Привърженик съм на дънките. Проблемът е, че с моите килограми е трудно да си намеря такива, които наистина да харесвам. В повечето случаи просто не ми стават въпреки предполагаемият голям размер. За това прибягвам до кварталния китайски магазин, където изненадващо, но имат размери дори и за мен. В тези дънки се влюбих не само защото прибират ханша ми, но и заради прекрасните перлички долу на крачола. Харесва ми асиметрията му и как се връзва и с маратонки и с боти.


Обичам да си избирам дрехите така че да са мултифункционални и да се съчетават и с любимите ми Nike и с ботите ми.


Цветята винаги са добре дошли, под всякаква форма.




Аксесоарите също са задължителни. Запалила съм се по бижутата в H&M и освен пръстена имам и флорални обеци от същият черен материал, но тях ще ви покажа друг път.


Чантата е нещо, което поне за мен трябва да е голямо. Винаги нося със себе си органайзър, книга и портмоне с размера на книга. Добавете и един несесер с дамски красоти и да... Голямата чанта за мен е винаги предимство и тази чанта за лаптоп /отказвам да я приема за таква/ на MOHITO e просто идеална за мен.


Открай време не можех и да открия дълга жилетка, която наистина да харесам, докато тази не се появи на пътя ми.


В такъв прекрасен ден, Теди успя наистина да улови цветни и есенни кадри, показвайки удобството, което поне аз изпитвам в тоалета си.


И още...


И една снимка за финал...


Това бе едно от нещата, които се осмелих да направя тази есен. Да застана пред обектива и да покажа себе си, такава каквато съм, леко пухкава, но усмихната и огнена и да обичам косата си дива и свободна.

Това беше от мен, мили дами. Дано постът да ви е харесал, а като цяло комбинацията, която съм използвала, не е със скъпи артикули, а с лесно достъпни за всички.

Жилетка: Creative Онлайн Магазин /тук/
Блуза:  H&M /не я открих в сайта, но в магазините е към 12 лв./
Дънки: Smiley /името на китайския магазин в квартала, който редовно ме оборудва с дънки/
Чанта: MOHITO /тук/
Боти: Smiley
Пръстен:  H&M /не го откривам в сайта, но все още го има по стелажите в магазините/
Очила: H&M
Photo Credit: The Beauty In My Life




You May Also Like

2 comments