Спомен за лято

by - 5:07


Здравейте, прекрасни!
Макар и лятото да е свършило смятам, че това са продукти, които тепърва ни предстои да ползваме отново, защото смятам, че всеки подценил зимното слънце си е изпатил. Освен всичко останало ми се ще да ви споделя продуктите, които бяха мой верен спътник цяло лято.




Cabana Sun Dry Oil 30 SPF - Това е олио без което не мога лятото. Имаше 1-2 лета в което го бяха изтеглили за да подменят опаковките и беше наистина ужасно да си намеря отново такъв продукт, но за щастие Cabana Sun is back! С това олио въпреки бялата си кожа не изгарям и правя най-приятния тен, който съм постигала от слънчеви бани. Естествено по-малкият фактор изисква по-често нанасяне. Попива бързо и има страхотен аромат. А още по-хубавото е, че и цената му е разумна към 11 лв.


La Roche-Posay Anthelios спрей за лице 50 SPF - Ще ме прощавате за старата снимка, но някак си празната ми опаковка е успяла да отлети преди да я скрия в торбата с празни опаковки. Този спрей беше идеален поне за градска среда според мен. Обикновенно сутрин нанасям продукт грижа за кожата и слънцезащита, но не мога да разчитам на едно мазане цял ден. Спреят идеално пасна в чантата ми и поемаше грижата за дните в градска среда, докато се движа напред назад по работа или се виждам с приятели в паркове и градинки.


La Roche-Posay Anthelios SPF 50+ балсам за устни - този продукт за съжаление не се предлага у нас, което е много, много ама много жалко. Като човек чиито устни реагират брутално на слънчевата светлина имам нужда от продукт като този. За съжаление, другият 50ти фактор, който съм виждала у нас е с ужасна гилза и се чупи за отрицателно време. За това вечно ще съм благодарна на Мери /Berry's Place/ за това, че не ме оставя без този продукт. Пазете устните си и се грижете винаги да са защитени, било то от слънце или студ.

Avène Anti-Aging Suncare SPF 50* - Този продукт беше основната ми защита от слънцето. Ползвах го сутрин след грижа за кожата, а всеки път в който ми се налагаше да ударя една разходка до планината или да стоя по цял ден под жаркото слънце, продукта беше с мен. Не е мазен и не оставя филм по лицето /поне при мен/, освен всичко останало съставът му спомага за предпазване на кожата от състаряване, а и всички знаем, че слънцето колкото и прекрасно и обичано да е, не е от най-полезните неща за нашата кожа.


В заключение ще кажа, че слънцезащитата е нещо изключително важно и то не само през лятото. Сами сте забелязали, че пез последните години слънцето и самият климат се променят. За това дръжте продуктите за слънцезащита под ръка дори и когато жаркото лято отмине. 



*Продуктът ми е изпратен за проба от PR, но мнението е изцяло мое и на базата на впечатленията, които съм добила спрямо моят тип кожа.

You May Also Like

2 comments

  1. Много идеен пост! Копирачке :Р <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ахахах да! Знам си, но идеята със скрийна и балончетата много ми хареса и ти я отмъкнах. ♥

      Изтриване