Любимци Октомври 2017

by - 3:12


Здравейте прекрасни! Малко позакъснял, но все пак тук е и постът ми с любими продукти за месец октомври. Макар и да не ми се иска много да го пускам, защото всеки следващ пост за любимци за месеца ме доближава с една стъпка по-близо до зимата, която определено не е моят сезон.




SEPHORA крем за тяло с аромат ванилия - Имам новооткрита страст към ванилията, като аромат. До скоро не обичах да я усещам силно в продукти за тяло, парфюми и така нататък. Във ваниленият аромат на SEPHORA обаче се влюбих. Лек, дискретен и много фин. Освен всичко останало консистенцията на крема за тяло е толкова пухкава, попива добре и определено бих си купила отново, когато свърши.


Body Fantasies спрей за тяло Vanilla* - Продуктът дойде в идеално време. Бях се отчаяла, че нямам мист с който да си съчетая крема за тяло на SEPHORA, но това спрейче пристигна изненадващо и в точният аромат. Харесва ми, защото също не е прекалено сладко или натрапчиво, а попило онази приятната, мека и уютна страна на ваниловият аромат.


NYX Hot Singles HS 68 Flustered Nerveux - Тази сянка, заедно и с малко по-тъмният ѝ нюанс са едни от любимите ми при гримиране. Идеални са като искам да съм почти с никакъв грим, а пък ако искам по-тежък, опушен и черен грим се преливат идеално с черният ми цвят и става много ефектно.


Тези сенки са поредният продукт на NYX, който ползвам и в който направо се влюбвам.


Artirstry Shimmering Powder Eye Duo 03 - В интерес на истината пиша само за белият цвят, защото на този етап съм ползвала само него. Обичам колко фин и нежен е и блясъкът, който придава. Слива се перфектно и с другите ми сенки, а контейнерчето е толкова удобно и с малка прекрасна четка.


Тук го виждате върху ръката ми. Понякога го ползвам с по-плътни матови бели сенки под него, а друг път само върху база. Съвсем скоро мисля да пробвам и другият цвят от дуото.


L'Oreal Paradise Extatic - Спиралата за която всички говорят. Едва ли ще изненадам някой, като кажа, че я купих след препоръка на Мери /Berry's Place/. И тази спирала направо ме шашна. Определено ми харесва как седи на миглите ми повече от спиралата за която ви споделих миналият месец на Urban Decay.


С тази спирала миглите ми са по-забележими, извиват се повече /без да използвам уреда за мъчение/ и изобщо спечели сърцето ми. Препоръчвам я с 2 ръце!


Elizabeth Arden Green Tea Nectarine Blossom Eau de Toilette* - Тази тоалетна вода е идеална за спортните ми дни. Седи в торбата ми за танци и не излиза от нея. Ароматът на зелен чай и нектарина е много приятен и помага да се запази малко свежест дори и след динамичен урок по салса. По принцип обичам слънчогледовите аромати от серията, но този е идеален за спортни активности и моменти в които доза свежест няма да се отрази зле на никой. Цялата серия, както и този аромат може да бъдат открити в сайта за оригинални парфюми Parfimo.bg


Това е от мен прекрасни, в този слънчев и снежен ден. И да искам и да не искам да пусна поста, защото ме приближава до зимата, тя дойде с пълна сила. И по-добре закъснял октомври в края на ноември отколкото никакъв. А след няколко дни ще видите любимците ми за ноември. :D 

*Продуктите са ми изпратени от PR, но мнението за тях е изцяло мое

You May Also Like

0 comments