Любимци Ноември 2017

by - 2:30

 Здравейте, прекрасни!
Направо си е постижение, че този месец любимците за предходния идват преди средата на месеца. За съжаление със скъсяването на дните и по-мрачното време е трудно да уловиш нормална светлина. И този път се придържам към 5 героя!!! Направо не мога да повярвам, че откакто си го поставих като цел успявам да го спазвам!


Няма да ви бавя повече и минаваме на темата.


OGX Weightless Hydration Coconut Water Weightless Hydration Oil - Тази кокосава вода искам да я взема още, когато Мери я спомена в блогът си преди повече от година. За това сега, когато чух, че брандът вече може да бъде открит в DМ веднагически отидох и си взех една. Доста е подходяща за сезона в който косите ни се наелектризират от шаловете и се изсушават от студа. Ползвам я доста често и на суха и на влажна коса.


Мицеларна вода на Alverde със зелена ябълка и лайм - взех я адски спонтанно, просто защото ми хареса ароматът на ексфолиантът за лице. Останах много изненадана. След като използвам едно тампонче за премахване на грим, после по измивната ми четка за лице почти не остава продукт.  Друг плюс е, че е био. Определено бих я закупила пак.


Двуфазен дегримьор за очи Yves Rocher - този продукт беше в подаръчната чантичка от откриването на магазина в Paradise Center и доста ми допадна. Не се налага да търкам много за да премахна гримът на очите си, спиралата също пада и не излизам от банята с тъмни кръгове след душ, когато съм почистила очите си с този дегримьор. Друго положително е, че не дразни очите.


Шийт маската от черната серия на Balea поне за мен е едно малко съкровище. Обожавам лицето си след нея. Мога смело да кажа, че дори някои по упорити пъпки завяхват и изчезват след като съм я ползвала. От лепящата се маска не съм доволна, но тази... препоръчвам я с две ръце. Поне за мен имайки предвид цената ѝ, ефекта си е направо WOW


Urban Decay Naked Heat - Моето съкровище, моето бижу, моето много неща. Обожавам тази палитра. Исках да я имам от момента в който дойде у нас, но все пак си трябваше и финанси за това. Когато дойдо черният петък в  The Mall не се сдържах и просто я грабнахме от Сефора. Говоря в множествено число, защото си имах съучастник, която да я вземе докато съм на работа преди да е свършила. Цветовете са божествени и толкова живи, преливат се лесно и са добре пигментирани. Не правя суоч, просто защото смятам малко по-натам да ви представя цялостно ревю на палитрата.


Това беше от мен прекрасни. Бих се радвала, ако някой от вас е ползвал някой от продуктите за които говоря и има желание да сподели и своето наблюдение. 

Пожелавам ви приятен и много усмихнат ден! ♥

You May Also Like

0 comments