Любимци - Декември 2017

by - 3:26

Привет, прекрасни!
Тук съм с един от последните, но не и последният пост за годината. Освен всичко останало вече имам приготвен първият пост за 2018 и план за още два, които ще ви издам от сега, понежа са в тематиката на настоящият пост, а имено любимци за 2017. Но да се върнем на фаворитите за 2017.
Така минаваме към последното червено килимче за 2017 година, което за разнообразие се владее основно от декоративната козметика.

 Започвам с L'Oreal Brow Artist Genius Kit - много ѝ се дърпах на тази палитричка ей. Но моята soul sister не спря да ме ръчка и да ми го препоръчва. Откакто съм го взела го ползвам почти всеки ден и определено се превърна в тоталният ми фаворит за вежди. Има ваксичка и сенки, пинсетка и четка за разресване. Достатъчно компактен е и не пречи в дамската чанта.

Maybelline New York Sensational Liner - Моята love-hate връзка с бранда в последно време клони към love. След пудрата на която вече виждам дъното попаднах на тази очна линия, която взех с голяма доза скептицизъм и никакви очаквания. Взех я от чисто любопитство заради странната форма. Оказа се, че е изключително лесна за нанасяне и най-важното не засъхва, като останалите тип химикалки очни линии! До сега съм свикнала да правя окото до половина и да тръскам за да мога да продължа и за това минах на гел линии. Но след като попаднах на тази, ползвам я успешно вече цял месец еми... всички други очни линии отидоха в торбата за подаряване.

Счупената форма всъщност е адски удобна за оформяне на тънка, дебела или каквито са вашите лични предпочитания линии.


Polaar крем за ръце - всъщност това е част от Коледният ми подарък от прекрасническата ми Мери / Berry's place/. Отдавна се опитваше да ме подлъже на тъмната страна, а аз незнайно защо се дърпах. Накрая ми го подари за Коледа и вече обожавам този крем за ръце, както и балсамът за устни, който е част от комплектът, който ми подари. С настъпването на по-студените дни, усещах ръцете си сухи и дразнещи. Налагаше ми се да ги мажа след всяко миене, но с този крем направо се родих. Нужно е съвсем малко количество за да премахне сухото усещане и не се налага ново нанасяне след всяко измиване на ръцете. Имам усещането, че ще изкарам цялата зима само с тази тупичка. Можете да го откриете в SEPHORA.

Clinique Nude Pop - Знаете и от други постове, че много харесвам Pop серията червила на Clinique и по-специално тези, които не са матови. Да не стоят на устнтие цял ден, но дори и цвета да падне усещате някакъв много приятен слой, като от хидратиращ балсам за устни. Цветовете им са страхотни и наситени и с много голямо удоволствие добавих към моето Passion Pop и този ежедневен бонбон! ♥

 Urban Decay Backtalk Comfort Matte - той пак ми е от подранилите коледни подаръци, този път от прекрасната ми Теди / The Beauty in my Life/. Е за разлика от нея аз не си жаля подаръците и още на следващият ден след като ми го подарих вече го пробвах. Червилото е уникално! Като цвят и като трайност. Задържа се цял ден. Накрая е нужно леееко освежаване с едвам доловимо потупване на устните, дори и да сте яли и пили кафе. Просто това червило е тотален фаворит.


Можете да видите и двете червила. Страхотни са, като всяко само по себе си има своето очарование.


Urban Decay 24/7 Glide-On Lip Pencil цвят RUSH - Моливът всъщност върви в комплект с червилото и е много издържлив. Сами по себе си двата продукта моливът и червилото са страхотни, а заедно са убийствена комбинация. Лошото е, че започвам да развивам слабост към бранда.


Е прекрасни, това е от мен с любимците по месеци за 2017 година. Скоро ще се завърна с отделни постове за бяла и декоративна козметика, които да представят по 5 от най-любимите ми продукта за 2017 година. А вие, ако имате впечатления от някои продукти за които говоря в този пост ще се радвам да споделите.

You May Also Like

0 comments