Двойно почистваща Pep-Start Bubble Mask*

by - 2:51


Здравейте и за много години, прекрасни!
Реших да започна годината с ревю на продукт на любимият ми бранд Clinique. В моментът в който я видях в официалният Instagram на марката вече нямах търпение да стигне и до България. Попочаках малко и когато ме изненадаха с нея от Clinique преди два месеца, за което много благодаря не съм спряла да я ползвам. Сега ще ви разкажа и за впечатленията ми от нея и дали покрива обещанията си.


Маската е добра за всякакъв тип кожа. Представлява освежаващ гелообразен продукт, който секунди след допира до кожата започва да образува балончета за освежаване и дълбоко почистване. Предлага се като решение за изтощена кожа и изравняване на тена, както и за омазняване. Почиства лицето от омазняването, мръсотията и остатъка, който не е паднал при измиването на лицето. Пяната омекотява кожата и изравнява текстурата, подготвяйки ни за грим или почивка. Очаква се след употреба, кожата да е енергизирана, сияйна и пречистена.

Сега да споделя моят опит с нея. Определено поне за мен покрива казаното. Усещам как почва да действа в момента в който розовият гел стане на балончета. Усещането е много интересно, сякаш малки балончета влизат под кожата ви и леко се пукват. Като нежни карфички ( в никакъв случай не е неприятно, дори е забавно). Аз съм с комбинирана кожа и веднага след използването на маската нанасям и хидратираща нощна маска, за да успокоя зоните където усещам леко подръпване. Уви не мога да кажа, че омазняването ми е изчезнало напълно, но със сигурност е доста по-умерено от преди. Спряла съм се на това да я ползвам два пъти седмично и то основно в дните след, които съм била на урок по салса.

Всъщност самото ѝ използване изобщо не е сложно и не изисква часове от времето ви. Достатъчни са две минути и сте готови! 

А сега за любопитните за състава... От маската отсъстват парабени и тя няма аромат. Всички съставки са: Water, Disiloxane, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Decyl Glucoside, Glycerin, Pentylene Glycol, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Morus Nigra (Mulberry) Root Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-1, Acetyl Glucosamine, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Polysorbate 20, PEG-150 Pentaerythrityl Tetrastearate, Potassium Hydroxide, Coconut Acid (Coconut Derived), Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Red 33

С течение на времето се превърна в любим продукт за който съм повече от сигурна, че бързо, бързо ще му видя дъното. Ако имате впечатления за нея, бих се радвала да ги споделите с мен :)
Пожелавам ви хубав и прекрасен ден и дано да съм била полезна с нещо! ♥

*Продуктът ми е предоставен за проба от PR, но мнението си е изцяло мое.


You May Also Like

0 comments