Гост-блогър Мери: Три продукта, които трябва да пробвате

by - 1:50

Здравейтееее! Малка изненада хаха За тези, които никога не са чували за мен, казвам се Мери и ще бъда нещо като гост-блогър на постоянен щат при моята любима Рали. А за тези, които ме познават и вече са забелязали - бюти блогът ми е неактивен от известно време. Причините за това съм споделила накратко в пост в книжния ми блог *ако ви интересува ТУК*.
Тъй като обаче тези дни ме удари музата на козметична тематика, се радвам да ви съобщя, че Рали се съгласи да подслони тази ми муза чрез постове в нейния блог. Защо не в моя? Ами, защото не искам да се връщам в руслото на бюти блогърите, но пък от време на време ме хваща козметичното вдъхновение и така. Т.е. не очаквайте да съм тук на линия всекидневно или всяка седмица, но все пак от време на време ще съм.
Стигат ли ви толкова излишни обяснения? Ако, да - давайте надолу.


Днес искам да споделя с вас три козметични продукта, които ползвам от около месец и които искам да ви препоръчам да пробвате (ако още не сте, разбира се!)
Любимият ми продукт за грижа за кожата са ексфолиращите гелове. Ползвала съм толкова много, че дори не мога да се сетя за всеки един от тях. Споделяла съм в моя блог, че любимият ми е този на Clinique, който макар и доста икономичен (ползвам го около 5-6 месеца при почти ежедневна употреба и вече съм накрая на втората си опаковка) все пак не е евтин изобщо. И поради тази причина съм вечно в търсене на добър ексфолиант, който да мога да ползвам ежедневно и да не фалирам заради него.

Smooth sugar glow scrub-чето на Loreal е нещо, което силно препоръчвам да пробвате, ако ефектът, който търсите е наистина по-сияйна и здравословно изглеждаща кожа. Далеч не се вписва в графата "Евтин", защото 50 мл струват 16 лева, а не е и толкова икономичен, но определено постига разписания на опаковката ефект.
Само след няколко ползвания, състоянието на кожата ми, която кара трети-четвърти пубертет и страда от системното недописване в последните 5 месеца, се подобри драстично. Ситните пъпчици, които си бях причинила чрез недостатъчна и нередовна грижа за кожата, се повлияха още след 3-тото ексфолиране. Кожата остава чиста, мека и изобщо не е пресушена, което е огромен плюс за подобен продукт.
Харесва ми и възможността да го ползвам за ексфолиране на устните, защото редовно забравям тази част от процеса, а така с един продукт и буквално на един път, върша всичко. В допълнение - ароматът на скраба е просто прекрасен.
Следващият, който ще си купя е този с киви, а за какаовия - още съм в чуденка. Toй е за по-суха кожа, като обещава подхранване, но може би ще го пробвам другата зима, ако кожата ми отново реши, че трябва да е суха хахаха

Изключително любопитна бях и за новите детокс продукти на Nivea. В последната една година забелязах голямо подобрение в качеството на козметиката на марката и редовно ползвам дневния крем с витамин С, който се оказа чудесен за смесената ми и склонна към пресушаване през зимните месеци кожа.

Тъй като в момента имам три дневни крема, се въздържах да си взема и кремовете от серията Urban Detox, но като face masks junkie просто не издържах да си купя 1 minute Urban detox maske на Nivea, която обещава да почисти, освежи и изравни текстурата на кожата. Маската има и нежен пилинг ефект, което я направи още по-привлекателна за мен. Освен това може да се ползва всеки ден. Съдържа бяла глина и екстракт от магнолия. А резултатите при мен бяха видими още след второто използване - гладка и подхранена кожа. Продуктът е силно ароматизиран и не знам дали би допаднал на много от вас, но тъй като стои буквално само една минута на лицето, не го намирам за огромен проблем. Текстурата е кремообразна и се отмива лесно.
Цената ми се стори доста фрапираща за продукт на Нивеа - 11 лева за 75 милилитра. При редовна употреба, следвайки указанията - плътен слой всеки ден - количеството ще стигне за около 2-3 седмици. Но ако правите по една седмица пауза, 11 лева на месец може би не е чак толкова много. И въпреки това мисля, 6-7 лева за този тип маска на тази марка, би била по-адекватна цена. Лично мнение :)

Третият продукт, който ви препоръчвам днес, е абсолютно случайна покупка от Златната рибка.  Няма да си кривя душата - Рали ме зариби по пазаруването от този сайт, като тези дни ще пробвам и боите на Lakme (за които също мисля да ви споделя мнение, тъй като почти не намерих такова онлайн).

Но сега ще си говорим за Natural care Active yogurt mask на milk_shake - хидратираща маска за естествена или боядисана коса с млечни киселини, ориз и масло от авокадо, която да подхрани косата. В последните месеци състоянието на моята коса е повече от ужасно и колкото и да искам дълга коса, обмислях отново да я отрежа. Реших обаче да се доверя на продукти за професионална грижа в последен опит да я спася и БИНГО! Наистина НЕ преувеличавам, че от първото ползване на тази маска косата ми стана по-мека и по-витална. В момента е третирана с блондор и след това боядисвана с боя със силен окислител и амоняк, което допълнително разруши косъма, но след маската на milk_shake на допир косата ми е мека, а косъмът - плътен. Много съм доволна и бих пробвала и други продукти на марката. Не си спомням колко беше цената, но не беше висока, а маската е и доста икономична. Но ми направи неприятно впечатление, че от Златната рибка не ми бяха пратили мострата на шампоана за мазен скалп, която пишеше, че мога да получа с поръчката на продукта. Но като изключим това съм много доволна от customer service-а на сайта и ще поръчам отново :)
О, забравих да спомена - маската има аромат на прекрасен ванилов млечен шейк и е нужно мнооооого самообладание, за да не излея солидно количество в устата си хахахахахаха


Толкова за днес от мен. Надявам се, че спонтанната ми поява тук ви е допаднала и ще се радвам да споделите мнение за споменатите продукти, ако вече сте ги пробвали.
Усмивки, 
Мери-Бери!


You May Also Like

0 comments