Lierac Sebologie Blemish Correction Regulating Gel*

by - 1:48



Здравейте, прекрасни!
Отново съм тук с ревю за индивидуален продукт, който ми бе предоставен от бранда за проба, за което много благодаря. По принцип у дома Lierac е марка на почит. В последно време е намерил мястото си в козметичният шкаф на мама, но периодично и аз ползвам продукти на бранда. Днес искам да ви споделя впечатления за една нова линия Sebologie Blemish Correction.

Целта на серията Sebologie е да се фокусира върху проблеми като пъпки, черни точки, лъщене, разширени пори, губа и удебелена кожа. Малко по натам ще ви споделя повече за моите лични впечатления, кои от тези обещания изпълва и къде не успява да се справи.

Като начало искам да ви споделя за някои от съставките му. Има цинков глюконат, който се бори с лъщенето и разширените пори, към него се добавя и силициловата киселина, чиято цел е да се справи с пъпките, черните точки и несъвършенствата.

 Благодарение на бакухиола, съставка сходна с ретинола, този продукт засилва потискащия ефект на цинковия глюконат над 5-алфа редуктазния ензим и контролира разпространението на бактерията Пропионибактериум Акнес. Петната и лъщенето са коригирани. С директното си пребиотично действие върху кожната флора, гел-флуидът възстановява естествените защитни механизми и баланс на кожата. С чувствена текстура и матиращ ефект, веднага намалява разширените пори.

Това е официалното описание на продукта. Към серията има още два други: Кератолитен лосион, който се използва преди гела и Концентрат против несъвършенства, който е само за локално третиране на проблемните зони. 

Гелът е много приятен, доста течен и попива бързо. Миризмата му е свежа и чиста, при мен и моята кожа наблюдавах намаляване на появата на пъпки, свиване на порите и намаляване на черните точки. Не мога нищо да ви кажа за грубата и удебелена кожа, защото при мен няма такава. С лъщенето обаче се справяше в началото, след известно време матиращият ефект изчезваше след около 3-4 часа и омазняването се връщаше с пълна сила. За това го препоръчвам на хора, които искат да се борят с пъпки, черни точки и разширени пори, зашото при мен определено подейства на тези проблеми, но в борбата с омазняването се наложи да посегна към друг продукт в момента в който кожата ми привикна дори малко с гелчето.

Надявам се да съм ви била полезна с впечатленията си от продукта. Пожелавам ви прекрасен, макар и снежен ден, прекрасни!

* Продуктът ми е предоставен за проба от PR, но мнението е изцяло мое.

You May Also Like

0 comments