Любимци Февруари 2018

by - 1:29

Здравейте, прекрасни!
Отново окъснявам с този пост, но все пак по-добре късно отколкото никога. Ще ви покажа продуктите, които основно ползвах през февруари или последните му дни и началото на март. Също така съм въвела и нова форма за коментиране в случай, че ви е по-удобна и желаете да оставите коментар. В случай, че все пак се чудите дали ще намерите полезно ще ви споделя за какво ще си говорим: парфюми, продукти за коса, декоративна и бяла козметика.



L'Oreal Paris Smooth Sugars Scrub Kiwi - Всички чакахме тези скрабове в с нетърпение. Запасих се с моя в момента в който пуснаха него и братчетата му. По принцип ме влечеше друг от скрабовете, но по описанието реших, че няма да се разбере с моята кожа. Оказа се, че кивито си е моят скраб.  Харесва ми как нежно почиства кожата. Малко специфичен е за ползване, защото се нанася на добре почистена и суха кожа. Усещам загряване след нанасянето му, а после с добавянето на вода, частичките се разтварят до пълното почистване и измиване на лицето. Ползвам го и за устните си два пъти седмично и съм доволна от ефекта и черните ми точки не се виждат от хеликоптер, а са станали някоя и друга идея по-дискретни.


Коректорът на Clinique с цвят 04 Neutral Fair е в аресеналът ми от декември и скоро не съм посягала към друг от коректорите си. Ползвам го основно под очите и много ми харесва това, че не се наслоява във фините бръчици и не седи силно и изкуствено. 

Macadamia Professional Nourishing Moisture Oil Treatment - Спрях се на това олио за коса и не съжалявам. Косата ми е по-мекичка и е по-лесна за оформяне.  Винаги съм смятала, че мога спокойно да вляза в магазин на Zlatna Ribka и да не се изкуша, но не е така. Харесах си още толкова много неща...

 Четка за дълга и гъста коса Label.M - Говорейки си за магазини на Zlatna Ribka... Реално попаднах на тази четка във фризьорският салон в който се боядисвам. Фризьорката ми пази такава само за мен, защото косата ми е дълга, гъста и много дива. Тангъл тийзърите се справяха до време. Уви не успяваха да достигнат долната част на косата и като се оплетеше по-стабилно ставаше мътна и кървава за ресане. С този гигант обаче се разресвам перфектно за не повече от 2 минути. Четката напълно си заслужава 20те лева. Сериозно, ако сте с дълга и много гъста коса, това е вашата четка!


Clinique Pop Splash Lip Gloss + Hydration* цвят 13 Juicy Apple - Ако ме следите, знаете не само за слабостта ми към Clinique, но и за това колко много харесвам Pop червилата им. До сега не бях пробвала глосове, защото не обичам да ми лепне нещо на устните. Оказа се, че Pop Splash не лепнат, добавят лек и фин цвят на устните и хидратират доста дълго. Дори след ядене, усещам лекият филм, който по-скоро напомня балсам отколкото нещо тежко на устните. Естествено този глос не остана дълго сам, защото реших, че му трябва другарче, което се оказа малко трудна задача, защото на почти всички седеше лепенка Sold Out (да толкова са готини тези глосове). Накрая успях да си намеря и 03 Sorbet Pop, който е в нюд гамата, но за него ще ви споделя по-натам, защото все пак днес го ползвам за първи път.


Zadig & Voltaire This Is Her! - За този парфюм мога да ви говоря много и безкрайно, но няма да го направя. Няма и да се впускам в подробности около него, защото смятам да запазя подробните впечатления и описания за самостоятелното му ревю, което тепърва предстои. Само ще ви кажа, че ароматът поне за мен е омагьосващ и ми пасна, като втора кожа. Определено ми харесва повече от новият му вариант Just Rock!

Това беше от мен за днес, прекрасни! Пожелавам ви прекрасна и много усмихната седмица. ♥ 

You May Also Like

0 comments