10 randomly generated questions about me, with Merry Stef

by - 4:39

Здравейте, прекрасни!
Днес обединяваме усилия с моята любима Мери! Всъщност идеята за общо пост е нейна, но пък я разширихме на територията на два типа блогове, за това всички, които следвате книжните ни блогове следете и там да видите какво сме измислили. А сега няма да ви досаждам повече и минавам директно към 10те върпоса.

1. Какво е любимото ти нещо в есента?

Ох, дори не знам от къде да започна. Намирам есента за най-уютният сезон, топлината на дома, одеалата, цветовете, чайовете с ябълка и канела, pumpkin spice late, пуловерите... Просто е много трудно да избереш само едно нещо за нея.

2. Какво е по-добре, да имаш високи очаквания или ниски очаквания?

Сега ще шокирам някой, но аз съм привърженик на никакви до ниски очаквания, така честичко оставаш приятно изненадан, можеш да видиш красивата страна на нещата, която би пропуснал, ако си се заредил с големи очаквания.

3. Кое е любимото ти лакомство/шоколад?

Kinder Milk Schnite

4. Как е средното ти име?

Божидарова

5. Ако можеше да имаш някоя тотално безполезна супер сила, каква би била?

Хммммм. Да мога да разбирам какво си говорят котките ми без те да знаят, че аз знам!

6. Кое е първото нещо, което правиш сутрин?

Отделям две минутки на глезлите, защото по някаква причина винаги знаят, кога се събуждам и вече са дошли мъркайки в леглото и просещи внимание.

7. Обичаш да плануваш или да си спонтанен?

По малко от двете. Има неща, които неизбежно трябва да бъдат планирани, но и толкова много спонтанни моменти и действия създават най-прекрасните спомнеи.

8. Какво правиш за да останеш във форма?

О... далеч не съм във форма признавам си и май единственото движение, което правя от време на време е кростренажора у дома или малко салса навън. Не взимайте пример от мен... Все още се опитвам да променя това.

9.  Кога си взимаш душ, сутрин или вечер?

Лятото понякога и сутрин и вечер, но без душ сутрин не се излиза, зимата е по-скоро вечер.

10. Кой беше последният филм, който изгледа?

The Beach House филм на Hallmark с Чад Майкъл Мъри. И да може да не чета романтични книги, но за сметка на това обичам филмите на Hallmark. 

Това бяха моите 10 отговора, а съм сигурна, че при Мерчо ще намерите много яки отговори! Въпросите не са измислени от нас харесахме си ги в нета. И за да уточня, защо не съм тагнала никой, това не е таг =^_^=

You May Also Like

0 comments