Козметиката, която ползвах след плаж

by - 11:02

Здравейте, прекрасни!
Мисля, че съвсем логично е след постът за това "Какво има в плажната ми чанта", да последва и пост, посветен на това какво ползвах след плаж. Ще се постарая да съм максимално кратка в обясненията си, защото тук ни очакват малко повече продукти, като са абсолютно и само грижа за кожата по простата причина, че когато отида на море забравям за всякакъв грим и декоративна козметика, но не пропускам да се погрижа за кожата си след излагане на слънце.





Започвам със задължителният до скоро в ежедневието ми продукт:


Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex II на Estee Lauder - Всъщност този серум е един от продуктите на които съм правила цялостно ревю ето тук. За съжаление съвсем на скоро му видях дъното, но отново на темата, това беше първата ми стъпка след плаж и измиване на лицето, защото слънцето все пак знаем, че спомага за появата на петна и бръчки, а  и кожата ни след дълго излагане на слънце се нуждае от хидратация и подхранване.


Clinique Moisture Surge Hydrating Supercharged Concentrate - всъщност това е втората опаковка от продукта, която ползвам. Не оставам без него и го нанасях след серума. По принцип е в ежедневната ми грижа, като според сезона се променя и употребата му. В момента го ползвам само и единствено сутрин, а на морето сутрин и вечер.


Clinique Moisture Surge 2-hour auto replenishing hydrant* - Обичам продуктите от серията и редовно имам от тях под ръка. Мини кремче седи на бюрото ми, имам и травъл размерче, което остана у дома в случая. Това беше кремът с който се грижех за хидратацията на кожата на лицето ми сутрин и вечер. Обожавам текстурата му, лека и гелообразна, попива бързо и поддържа кожата добре хидратирана.


Yves Rocher Hydra Vegetal хидратиращ крем за околоочният контур* - Кремът беше част от пролетната селекция на бранда, но тогва все още не бях изразходвала  продуктът, който ползвах в даденият момент. Оказа се, че гел кремчето е страхотен за хидратацията от която кожата има нужда, а също така поне на мен ми се струва, че има леки частици, които напомнят седефен блясък. Не се виждат след нанасяне, но освежават вида на окото.


Estee Lauder Perfectly Clean - Много любим измивен продукт. Хубавото е, че го има в опаковки за път и дори са на много разумна цена. Държах почистващият ми продукт да е силен и добър, защото все пак след цял ден нанасяне на слънцезащита, солената вода и слънцето, хубавото почистване на кожата е стъпка към липсата на леки бели пъпчици.


Clinique After Sun Rescue Balm With Aloe - Страхотен успокояващ продукт за кожа, която е била изложена на слънце. Определено успокоява и охлажда паренето, както и дава добра хидратация.


The Body Shop ягодов йогурт за тяло - Много любим. Попива бързо и лесно, не оставя лепкави следи и се носи лек и дискретен аромат на ягоди. Него ползвах сутрин за да може денят ми да започне свежо и с добро настроение.


SEPHORA Kiwi Lip Scrub - Ако сте прочели предният ми пост, знаете за забележките към слънцезащитата ми за устни. Оставяше бели следи и се наслояваха през деня. За това привечер след плаж един добър ексфолиант за устни е повече от наложителен. За момента този на SEPHORA се е настанил като траен фаворит и шампион в сърцето ми и за сега едва ли нещо ще го бутне от там. Да може и твърдите частици да свършват по средата, но пък така хубаво дерат и изглаждат устните, че не бих го заменила за друг. Е смених този с аромат на мед с този с аромат на киви, който е сравнително нов.


Dolce & Gabbana Light Blue - Мисля, че това е най-подходящият аромат за морските вълни, слънцето, пясъка и вятъра в косите. По коледа написах ревю за него и можете да прочетете повече за него и това как се преиват ароматите тук


Шампоан за блясък Yves Rocher - Обичам продуктите на бранда и реших, че ще са подходящи за морето, особено като се има предвид, колко изтощена е в момента косата ми след прехода от червенокоса към кестенява. Не знам дали е комбинация от водата, шампоана и балсамът, но косата ми беше лека и мека.

Балсам за обем на Yves Rocher - О, да. Нямам нужда от обем поне на този етап, но определено имах нужда от добър балсам за коса. Взех този от шкафа с продукти (да имам си шкаф в който складирам всички продукти до чиято употреба не съм стигнала) и се оказах приятно изненадана. Косата ми се разресваше лесно и добре и както казах по-горе беше мека и лека.

Душ гел I ♥ My Planet на Yves Rocher - Икономичен в компктна опаковка, идеален за път. Свежият аромат на маслина и нежната пяна са всичко от което имате нужда за хубав душ след плажа.


Moroccanoil олио за коса - Не оставам без него, но не върви да помъкна цялата бутилка с мен, за това си взех малката разфасовка, която сега седи на бюрото ми в работата. Компактна е и доста икономична. Ако искате да пробвате, но не можете да се решите да си купите пълният размер, това е идеалният вариант да пробвате. 

Е, прекрасни това е от мен. Как мислите, поувлякла ли се бях с продуктите, които взех  с мен за морето? Аз знам отговорът на този въпрос, но предпочитам да не отговарям :D 

You May Also Like

0 comments