Makeup Revolution London ружове*

by - 8:53


Здравейте, прекрасни! Днес ще си говорим за ружове. Този пост се забави повече от очакваното, защото след временната ваканция на "Любимци за месеца" някак си не успявах да намеря местенце на продукта в крайна сметка реших да му направя отделен пост.  Виждали сте доста продукти на Makeup Revolution London при мен и при дуги колеги блогъри по простата причина, че имат асортимент с доста приятно качество и на достъпни цени. До сега бях ползвала от техните продукти само сенки за очи и вежди, но е време да ви покажа и ружовете.
Започвам с една адски нежна палитра:

 Палитрата Blush Godess е адски нежна и приятна. Никога не съм била привърженик на прекалено силните ружове за това и избрах имено нея от сайтът за маркови парфюми Parfimo.  В палитрата има четири ружа и четири хайлайтъра.

Както можете да видите, ружовете са с доста приятна пигментация (от горе на долу отговарят на от дясно на ляво на палитрата), а до всеки от тях съм нанесла и хайлайтъра, заемащ мястото си над ружа. 

Ружовете са с добра пигментация, семпли и издържат сравнително дълго. Хайлайтърите от друга страна са доста бледи, едва доловими. За снимката ми се наложи да повтарям поне 3 пъти за да се добие тази пигментация. Харесва ми, че като цветове има за всеки сезон, 

За тези, които обичат по-топли и по-бляскави ружове има още две палитри. Blush Queen, която е с ружове с бляскави частици в червеникаво-кафяво-розова гама и Hot Spice, която представлява топла комбинация от ружове в гамата на прасковеното, нюда и нежно кафявото, като в добавка има и два леки хайлайтъра. 

Като цяло използвам палитрата доста често и може би в нея е вторият ми по-любимост руж. Не е изхабен много, защото все още имам от любимият ми руж на Clinique и докато не видя дъното му посягам по-рядко към други разцветки.

 Iced Hearts от серията Blushing Hearts попадна при мен по погрешка и откровено не мога да дам мнение за него, защото не съм го ползвала. Поръчах Peachy Pink Kisses, който беше идеален за летният сезон. Надявам се съвсем скоро да посегна и към това бижу и да видя какви впечатления ще добия от него. А вие, ако имате вече такива ще се радвам да ги споделите.

Хубава и спокойна, неделна вечер прекрасни! 




*Продуктът ми е изпратен за проба от PR , но мнението е изцяло мое.

You May Also Like

0 comments