Трюфели от авокадо

by - 1:59


Здравейте, прекрасни! 

Днешният пост ще е странен... Тези от вас, които ме следят отдавна, предполагам са забелязали, че кухнята не е от местата, където проявявам стихиите си.

Е, да но...  От време на време ме удря музата и се развихрям, особено когато са ми забранени по здравословни причини всякакви бонбони, сладки нещица и какво ли още не. 

В началото идеята за трюфели от авокадо ми се стори меко казано странна, но пък връщайки лентата назад се присетих и колко ужасно ми беше на вкус първия път, когато опитах авокадо, а сега не мога да живея без него. Затова реших да запретна ръкави и да се развихря в кухнята. Освен рецептата за трюфелите, тук ще намерите и особено важни do and don't -s! Така де... Друго си е, ако някой вече е сгафил преди теб.

Какво е необходимо?

1. Авокадо
2. 3/4 чаша тъмен шоколад
3. 1/2 ч.л. ванилия
4. 1/4 ч.л. канела
5. готварско какао

Как да приготвим тези бонбони, чиито калории са 100 за 1 бонбонче?

1. НАМАЧКАЙТЕ авокадото. Ама го натвърдвам с главните букви, защото аз ползвах кухненскияробот, докарах прекрасно пухкаво зелено пюре и после НЯМАШЕ сгъстяване, оформих топчетата с много усилие и въображение, затова с вилица намачкайте авокадото в една купа.

2. Разтопете 3/4 чаша тъмен шоколад (аз използвах тъмен шоколад 72% със стевия от Берьожка), така... И тук имам do-don't! Макар в оригиналната рецепта (за която ще оставя и линк) да пише да се разтопи шоколадът в купа в микровълновата, аз ви казвам НЕДЕЙТЕ! Не, че и мен не ме предупредиха, но нали да е по-лесно и мързеливо. Ако никога не сте го правили, много лесно може да го изпуснете и да стане една... Затова си го разтопете на водна баня.

3. Когато шоколадът е разтопен и с равна текстура го смесете с авокадото и ги разбъркайте, като добавите ванилията и канелата.

4. След като имате готовата смес оформете топчетата и ги оваляйте в готварското какао и си ги затворете в кутия, за да можете да си хапвате от време на време.

Воала! Ако сте ме послушали какво да не правите, значи вече трябва да имате налични авокадови трюфели, чиито вкус е изключително приятен примес на нещо свежо и зелено и щипка шоколад. Засищат, нямат захар и наистина са адски вкусни. Ще се радвам да споделите в коментарите, ако са ви харесали и дали сте имали приключения в кухнята, защото в края на моите вече ми се ревеше!

Оригиналната рецепта е ТУК.

You May Also Like

0 comments