Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

by - 2:16


Здравейте, прекрасни!
Не знам дали изолацията или друго, но сякаш вдъхновението ми се връща. С течение на времето излязох от руслото на познатите ми продукти и в момента пробвам нови и откривам продукти, които доста ме изненадват.


Днес ще си говорим за един от най-продаваните продукти на Kiehl's - Midnight Recovery Concentrate. С откриването на магазина, отидох с идеята да ми бъде направена диагностика на кожата и да ми бъдат препоръчани продукти, подходящи за мен. Обслужването толкова ми хареса, че реших на сляпо да си взема това олио и останах доста приятно изненадана. 

Обещанията са за:
* Заглаждане на текстурата на кожата и фините линии
* Изглаждане и омекотявяне на кожата
* Хидратация
* Омекотяване кожата

Продуктът съдържа масла от лавандула, вечерна иглика и други. Доста е икономичен, достатъчни са 2-3 капки, като притискаме пръстите нежно в чело, бузи, нос и брадичка преди да разнесем. 

Истината е, че не съм експерт в генералната грижа за кожата, но мога да говоря за това как се отразява на моята кожа, която е комбинирана, според зависи от момента. След повече от месец употреба, мога да кажа, че съм влюбена в този продукт. Сега, не знам дали се дължи на употребата му или промяната в начина ми на живот (скоро ще говорим и за това), но не съм виждала пъпка на лицето си от... Дори не помня от кога. Кожата ми е по-мека и се усеща много добре хидратирана. Самото олио не остава мазно след нанасяне, попива бързо, а аз усещам още на момента разлика в това как се чувства кожата ми. Освен всичко останало, кожата ми е доста по-спокойна сутрин. И не се зачервява толкова силно след измиване, както преди. Определено това олио се нареди сред любимите ми продукти. Събуждам се с много по-свежа, сияйна и хидратирана кожа. 

Освен, че самият продукт и отношението в магазина, ми хареса и политиката на бранда. При предаването на празни опаковки може да получите подарък, а при покупка над 100 лв. получавате платнена торбичка. Определено се радвам, че вече има магазин на бранда и у нас. В момента ползвам и други техни продукти, които купих в последствие и скоро ще си говорим и за тях.

You May Also Like

0 comments