Huawei GT2 Classic 42 mm Review

by - 1:44

 
Обожавам този тип джаджи. Смених доста фитнес гривни, но истината е, че просто имах нужда от нещо по-дамско, нещо по-елегантно, което да е също толкова досадно като една фитнес гривна и постоянно да ти напомня колко не се движиш или колко малко си ходил. Двоумях се между два модела, този и някой от продуктите на Samsung, но от приятели разбрах, че на вторите батериите не са от най-трайните.   
 
Ревюто на Снежи беше това, което всъщност ме накара да се спра на този модел. Поразпитах я и за неща, които ме интересуваха относно спорта и реших, че ще го взема. 
 
Впечатленията ми са градени почти година вече, защото имам часовника от февруари 2021. От всичко, което съм ползвала до тук, измерва крачките най-достоверно. Също така измерва доста точно и съня, както и сатурацията (тук се изненадах, очаквах доста фрапантна разлика с оксикометъра, но е в рамките на една единица). 
 
При мен часовникът работи на пълни обороти. Просто след ковид следя пулса си постоянно. При тези обстоятелства зареждам батерията на всеки 3-4 дена, което поне за мен е голям плюс. Друг плюс? Има йога, латино танци и изобщо доста богат набор от спорт (има различни видове танци, зимни спортове, спорт на открито и т.н.)
 
Не е трудно да промените визията му. Това също е плюс за мен. В Aliexpress има богат набор от каишки и часовникът може да изглежда различно всеки месец. 

Има богат избор и от визии за дисплея.

Сега и един два минуса:

- Доста от най-популярните апликации за броене на калории не желаят да взимат датата от часовника. За мен лично не е голям минус, елементарно е да видиш и сам разликата, но предполагам, че има и някои маниаци по темата

- Не можеш да се свързваш с други другарчета. Не, нямам предвид тези с други часовници, а генерално. Дори с потребители на Huawei не можеш да се вържеш и да се мотивирате един друг

- Не можеш да отговаряш на обаждания (това го слагам с уговорката, че други модели имат тази опция и аз съм си взела съзнателно такъв, който не може. Реално хич не желая и с часовника да почвам да си говоря)

- Не можеш да плащаш с него

Общо взето е това. Харесва ми отвсякъде и минусите, които изброих са чисто информативни за някой, който би се интересувал от това. Какво ми даде часовникът откакто го ползвам? Ходя повече, опитвам се да подобря съня си, постоянно виждайки плачевните точки, които отбелязвам, следи ми тренировката и изчислява изгореното на база пулс и времетраене. Препоръчвам го на всички, които искат да се измъкнат от спортната визия на фитнес гривните и искат да минат на нещо по-стилно изглеждащо и вършещо същата работа, защото часовникът е водоустойчив и за толкова месеци носене при мен няма дори надиране на дисплея.

Classic и Elegant са версиите за жени. Аз лично избрах Classic-a заради сребристия обков на дисплея, който би отивал на всякакви каишки.

You May Also Like

0 comments