Празни опаковки 002

by - 10:32

Привет мили дами, от няколко месеца тези снимки седят и чакат да им дойде реда. По една или друга причина все не успявах да стигна до тях, но съм горда, че успях да направя и втори пост с празни опаковки, защото поне аз изпитвам ужасни затруднения с използването на даден продукт до край...


Като начало ще ви покажа общата картина на нещата, а после ще кажа за всеки продукт по нещо.


Както виждате има дори и продукти от тоалетката на мама. Тя също успешно се справи с пълното изразходване на крема на Lierac. 


Шампоан с хума Avia - Този продукт ми попадна в полезрението благодарение на Pinks Beauty Box. Постоянно имам проблеми със скалпа и шампоаните винаги трябва да ги ползвам в комбинация + неутрален. Avia се оказа един много изненадващ и приятен шампоан за мен. Успокоява скалпът ми и определено пърхота понамаля. Купих си го отново.

Цена - около 4 лв.

All Nature Angelica & Argan Oil - Аз лично не забелязах никакъв ефект върху косата си от този шампоан. Не мисля да пробвам друг на марката. И нямам спомен за цената.

Шампоан на Phyto - Този път от предното Luxury Edition на Pinks. Не успя да ме спечели мостричката и едва ли бих си закупила шампоана в пълният му размер.

Sebomax Control на Biotrade - отново противопърхотен шампоан от който в началото бях адски доволна, но някак си скалпът ми привикна доста бързо към него и действието му не беше толкова ефективно като в началото. Може би, ако проблемът със снежинките не е силно изразен, би бил идеалният шампоан.

Цена - около 10 лв.

От продуктите за лице само толкова успяха да се класират, за съжаление както може да се види и от снимката, няма нито един продукт декоративна козметика...

La Roche Posay Physiological cleansing gel - До скоро това беше един от най-любимите ми измивни продукти. И ако не ви се отделят средства за продуктите на Clinique, препоръчвам този гел с две ръце. Вече съм изхабила няколко опаковки от него. Почиства хубаво, няма сапуни, алкохол и парабени.

Цена - Около 22-3-4-5 лв. :)

Мицеларна вода Avene - Истината е, че нямам пристрастие към мицеларните води. Ползвам ги и просто минавам на следващата. Факт обаче, това ми е 2рата мини опаковка на марката. Но не знам дали бих си я купила отново.

Lierac LIFFTISSIME - Преди време бях купила чантичка с травъл размер продукти от серията за да видя как понася на майка ми. Тя бе много доволна от ефекта. Каза, че кремът е опънал кожата й на места доста ефективно. Така, че ударих един спестовен маратон за да може за Коледа да си получи цялата разфасовка само, че този път за по-суха кожа. Като цяло и друг път съм казвала, привърженик съм на това да давам средства за бяла козметика и грижа за кожата, защото е доказано ефективна. Мама го потвърди, а и ако трябва да сме честни продуктите са доста икономични.

Цена - Около 150 лв.


Идва ред на душ геловете, тук само две опаковки са оцелели, защото понякога по инерция се озовават в кошчето за боклук в банята и като се сетя вече е късно.

Avon Naturals - Дори не помня какво покриваше ароматът, ябълка и... Нямам определени изисквания към един душ гел. Просто да измива и да мирише добре. Но някак си не бих си взела този отново, просто има достатъчно алтернативни версии, които и доста по-бързо се озовават в банята ми.

Cottage Дюла и ванилия - Уникален аромат, лека млечна формула и определено някъде в далечно бъдеще бих си го купила отново. Далечно бъдеще по простата причина, че в шкафа ми за все още неотваряни продукти чакат поне още 1-2 душ гела.


VICHY Deodorant Intensif 72h - Определено се нарежда сред летните ми любимци. Макар почти да няма аромат, адски много помага срещу изпотяването. А аз съм човек с някой и друг килограм в повече и имам нужда от добра защита.  


Тези прекрасни мострички са част от една кутия пристигнала от Франция. 

Sanoflore - Ходратиращ крем против несъвършенства. Има уникален аромат и лицето след него е доста приятно и меко. Можете да го откриете в enzo,bg на цена от 40 лв.

Nuxe - Крем против бръчки с много лека текстура, но по някаква причина не се разбрахме и се оказа, че не е моят крем.

Bio Organic(?) Smoothing Serum Firmness - Не съм много сигурна дали това е правилната му марка. Ароматът му е изключително приятен, а след употреба лицето се усеща освежено. 

Определено беше много приятно да се докосна до тези мострички пристигнали от Франция. А ако ви е любопитно повече за това какво може да намерите там може да погледнете блога на Дени - Deny's Day. Държа да отбележа, че ще е приятно място и за плюс сайз дамите, както и по-пухкавките като мен. 

Пожелавам ви много светли и изпълнени с усмивки, топлина и магия празници! 



You May Also Like

0 comments