TAG: 25 Facts About Me

by - 23:51

Привет прекрасни!

Знам, че мина известно време от последният ми пост, но някак си все не успявах да си открия музата. Теди (The Beauty In My Life) ме тагна в това готино предизвикателство! Преди да за почна да сглобявам 25 факта за мен направо да си тагна и усмивката криеща се зад Berry's Place Мери, защото съм сигурна, че има да сподели и тя някой и друг факт, както и Маги от IMaggiNative (силно препоръчвам да погледенете и нейния блог), също така ми се ще и Дени от Deni's Day да се посъбуди!  Ако още някой не е правил тага, но също има желание може да го направи ще се радвам да прочета :)


Така ... 25 факта за мен...

1. Хаосът ме вдъхновява... Или иначе казано не мога да пиша, ако няма музика и не си чатя паралелно с някой. 

2. Имам 2 блога. Не заради друго, а защото ме побъркваше постовете ми за козметика, книги, филми и музика да са на едно място... Какво да ви кажа странностите на един телец!

3. Обожавам да чета. В планерът си дори, когато изготвям месечната to-do листа поне до този момент винаги фигурира нещо от рода на "Прочети 3 книги".

4. Музиката която обичам е ... адски противоречива. Може да ме срещнете в някой рок клуб да вея грива, а в следващият момент може да ме засечете на някое салса парти. Просто обожавам динамичната музика за това с единият крак съм в рок редиците, а с другия балансирам на латино вълната.

5. Не ме е страх от филми на ужасите, но за сметка на това вечерно време в открити пространства винаги ходя по средата на групата и никога в края. Може да звучи смешно, но все си мисля, че ако нещо изкочи от гората или просто от някъде по средата ще една идея по-безопасно.

6. Земетресението преди няколко години доста ме изплаши и дори все още имам неща които да ми напомнят от него, надявам се да отшумят.

7. Любимата ми социална мрежа е Goodreads.

8. Не пия кафе (всички ми казват, че 3в1 и фрапе не е кафе)

9. Не пия алкохол (максимума ми е чаша Фраголино, чаша греяно вино или 1 бира, която мога да пия 3 часа).

10. Мразя, мразя, мразя броколи! :D

11. Докато четях "Сияние" на Стивън Кинг (някъде към 7-8 клас) затварях книгата в шкафа и го затисках с табуретка да не вземе да излезе нещо от нея. Не съм го правила с друга книга.

12. Любимата ми книжна двойка може да звучи странно и откачено, но са Магнус Бейн и Алек Лайтууд. За всички които се чудят само ще кажа "Реликвите на смъртните" от Касандра Клеър, поредица, която силно препоръчвам!

13. Никога не съм се боядисвала напълно. Да правила съм си кичури, но до там. 

14. До преди 2 месеца не бях пипала книга за Хари Потър, но сега послушно си наваксвам с тях след като дори майка ми ги прочете.

15. И двете ми котки са прибрани от улицата изоставени бебчета, е вече са старички. Моят съвет е, ако искате животинче бездомничетата връщат любовта стократно!

16. През 90% от гимназиалният ми живот тренирах баскетбол.

17. Едвам додрапах до 160 см.

18. Предпочитам си Nike - овете пред която и да е обувка на висок ток! 

19. Заспивам на музика

20. При всяка възможност спя до обяд.

21. Никога не съм се качвала на ски и смятам така да си остане.

22. Имам страст към Испания, езикът (който не говоря) и музиката

23. Мразя, мразя, мразя грейфрут.

24. Единственото радио което слушам е Радио 1 рок

25. Обожавам орхидеи и имам поне 10 :)))) 

Е това беше от мен, не знам до колко интересни факти съм споделила, но ако трябва да съм честна дори запецнах на 15.  Пожелавам ви прекрасен, ползотворен и много усмихнат ден мили дами!

You May Also Like

6 comments

  1. Хихи, много якооо. Мерси за тага, беше ми адски интересно да прочета твоите 25! Аз пък Обичам, обичам, обичам броколи и грейпфрут :))))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Значи, ако излезем някога заедно и в моето ядене има броколи или грейпфрут ще имаш бонус! Ахахаха :D Чакам твоите 25 сега!

      Изтриване
  2. Хахахаха, това за броколите и грейфрута не го знаех! Е, много се смях на затворената книга с табуретката! :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А не го ли знаеше? Ахахах явно още имаме какво да научаваме :D А иначе за книгата само с тая книга съм го правила и то след време Стефчо си каза, че тогава е имал сериозни проблеми с алкохола :D

      Изтриване
  3. Много се забавлявах на твоите 25 Фактa! Днес тъкмо писах моите и сега направо бях на вълна "Лексикон" ;-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ох аз се чудех дали да те тагна, ама знам ли дали ще се сетиш, че си комуникираме в Instagram и реших, че ако те тагна ще си кажеш "Тази пък коя е и защо ме тагва" :D :D :D :D Отивам да чета.

      Изтриване