Its all about purple...

by - 11:45

Привет прекрасни,

днес ще ви покажа малко от лилавият цвят в моето ежедневие (и да ще има много козметика в поста). И макар този пост да оставя друго впечатление нито съм обсебена от лилавото, нито ми е любим цвят. Един от многото любими е, просто по един или друг начин се е наместил около мен, а аз не се оплаквам! 


Кратка предистория... Всичко започна и с основният ремонт у дома. Когато трябваше да избирам цветове за стаята започнах от жълто и червено, през синьо и розово (само като идеи) и накрая ни в клин, ни в ръкав без дори да го обмисля казах бяло и лилаво! И така лилавото се настани в дома ми, а с течение на времето почна да приижда и под други форми. Оказа се, че дори и много от козметичните ми продукти са в лилавата гама. Някои ще ви покажа, други ще останат задкулисни :)  просто защото няма как да ги вместя всички в общата снимка.


Както виждате това е доста лилаво, а дори не е половината от всичко!


1. Очила Ray Ban - Подарък за рожденият ми ден са, но когато отидох да си избера модела се целех в класическите бъбреци, но те не искаха да се целят в мен, в момента в който сложих лилавата маска заспа. Та очилата сами ме избраха.

2. KIKO eye shadow - E подарък от прекрасната Тея, чиито блог много ми липсва. Номерът е 160, леко нежно и едва доловимо лилаво.

3. KIKO Long Lasting Eyeshadow #20 - Тази прекрасна сянка тип cryon ми е също подарък. Какво да ви кажа, лилавото пак избра мен. Тук говорим за много тъмно лилаво с брокатени частици. Сянката е адски пигментирана и много издържлива.

4. Maybelline Color Tattoo #15 Endless Purple - май уцелих отваряно бурканче, но пак си я ползвам. В крайна сметка ясно е, че с лилавото сме от една порода.

5. Clinique Color Pop - 16 Grape Pop ето отнесла съм се и не направих отделна снимка на червилата, но като цяло за Color Pop има самостоятелен пост. За това червило мога да кажа само хубави неща. Обичам го много! 

6. Essence #01 Lets The Berry-Tales Begin - Отново прекрасен цвят и може би едно от най-използваните от мен червила през последните месеци. Естествено пропуснах swatch-а, но може да го видите в януарските ми любимци. Големият минус на това червило е, че не се предлага у нас. За съжаление Merry Berry серията така и не стигна до тук.




7. Не мисля, че има какво повече да кажа за този продукт на Clinique. Харесвам 3те им стъпки и определено смятам да продължа да ги ползвам и за вбъдеще. Като цяло, ако проявявате интерес към тях и искате повече информация може да видите този пост.

8. Един от най-любимите ми аромати на Victoria's Secret, Love Spell се нарежда в публикацията. Има приятен пролетен аромат на черешов цвят и праскова. Добавете миста и парфюмчето и ето още няколко нюанса лилаво.

9. Katty Perry's Meow! - Макар на снимката да изглежда розово, флакончето всъщност е много бледо лилаво. Купих си го само защото е с глава на котка, но ми хареса и самият парфюм. В много скоро време мисля да пробвам и Purr. 

Връхни нотки: мандарина, круша, жасмин и гардения
Сърцевина: орлови нокти, момина сълза и портокалов цвят
Основни нотки: амбър, сандалово дърво и мускус.



Както можете да видите органайзерът, Kindle и калъфчето ми за документи и карти.


Любимите ми маратонки, които съвсем случайно се оказаха лилави. Просто не исках крещящи цветове и тези бяха единствените, които не се виждаха от хеликоптер.

И за финал, част от интериора на лилавата ми стая, естествено не мога да се доредя до него, защото хората са казали правилно, ако искаш да седнеш на удобно премести котката, но при мен и двете обичат да спят там за това просто съм им го подарила. 

Е това беше от мен и от моят лилав свят. Има ли някой цвят, който да е обсебил ежедневието ви по един или друг начин и просто да се е превърнал в част от вас?

You May Also Like

0 comments