February Favorites

by - 11:01

Привет прекрасни!

Изключително много се извинявам за отсъствието, но минавах през някои перипетии и вдъхновението сякаш ми избяга за известно време. Сега малко позакъснели (малко...) ви представям моите любимци за месец февруари, като се опитвам да не повтарям вече присъстващи в предходните месеци. 


Реално този месец май ще ви покажа само декоративна козметика, макар и голям процент от месеца да нямах грам желание да се гримирам, но в случаите в които посягах към грима избирах точно продуктите които ще ви представя сега. 

Едва ли ще изненадам някой, че в любимците отново ще присъства и продукт на Clinique (ужасно пристрастена съм към тях). 

Ще започна с тези два бонбона:


Clinique стилизиращ мус за вежди - Страхотен продукт за вежди, които ползвам доста често, напълно достатъчен ми е с или без сенки. Понякога веждите са напълно достатъчни!

L'Oreal Skin Perfection тониран крем за уморена кожа - Този тониран крем ми влезе в сърцето още от поста на Мери с първи впечатления. Не го открих в нашите сайтове, а съм доста скарана с пазаруването онлайн извън страната (има си причина, науча ли се финансите ми ще станат неспасяем случай), но моят спасител Мери ми го изпрати и мога да си кажа с ръка на сърцето, че съм вече влюбена в този продукт. Макар Т зоната да ми е мазна не бих спряла да го ползвам, просто си нося матиращата пудра с мен. Много ми харесва естественото излъчване което придава, факта че покрива някои несъвършенства и порите ми вече не се виждат с просто око и от Луната. Искрено се надявам продукта да стигне и до нас в скоро време, защото е прекрасен и доста икономичен.


Минавам към палитричките които ползвах последният месец. Имах нужда да се чувствам красива, но нямах желание за силно изразен грим за това в употреба влязоха нюд палитричките ми. 


Един от най-големите ми любимци в последно време е палитрата ми на Pupa Milano - Pupacat 001. Това е от по-малките палитри от серията. Компактна е и съдържа 3 сенки и 2 глоса (в единият от които успях геройски да си завра пръста). Нанасят се и се преливат лесно. Истината е, че тази палитра си поръчах само и единствено заради котешката визия. 


Малко по-голям формат на снимката с това как седят цветовете. 

Следващата палитра е Catrice Kaviar Gauche, за която отново много, ама много благодаря на Мери е отново нежна и придава този едва долувим грим, който все едно е там, но все едно и го няма. Прекрасно, нежно и естествено. Не знам дали тази палитра на Catrice е стигала до България, знам че аз поне не съм я виждала...


В нея влизат хайлайт, бронзант за контур и 6 разцветки сенки за очи.


Виждате, че цветовете са бледи и дискретни, доста нежни. 


Червилата на които се спрях този месец бяха 3, това на Lumene вече съм ви го представяла в любимци за това този месец се спирам само на тези двете.

KIKO Milano 917 - Мери отново благодаря... Чудесен нюд цвят малко по-забележим от това на Lumene с фини бляксави частици (обичам бляскави частици навсякъде!)

Golden Rose Vision #125 - Влюбих се в този цвят на една снимка и просто трябваше да си го взема. Макар да изглежда доста тъмен на устните стои по-светло, издържа много дълго и не усещам устните си сухи след употребата му. 



Следва това прекрасно бижу на p2 Just Dream Like Endless Love Trio Blush - 010 Heart's desire, три цвята руж, които могат да се използват и за подчертаване, защото има бляскави частици. Когато трите цвята се смесят ефекта е много нежен и естествен и ако трябва да съм честна от както е при мен това бижу ползвам най-вече него. 


Това са моите любимци за месец февруари отново много се извинявам, че ми отне толкова време да ви срещна с тях.

P.S. А за всички на които предният месец им беше интересно да надникат и в другият ми блог, ето и:  Февруари в книги книгите които прочетох този месец.

Дано ви е било интересно мили дами! Пожелавам ви лека и спокойна вечер.

You May Also Like

0 comments