Какво научих за целулита от представянето на Lierac Body - Slim Minceur Globale?

by - 13:01

Привет мили дами,
Днес ми се ще да ви разкажа за нещата които научих за целулита при редставянето на  Lierac - Body-Slim Minceur Globale. Оказа се, че нищо не знам за това портокалово явление от което много жени се опитват да се оттърват!



Като цяло съм доста скептична към такъв тип продукти само и единствено на базата на предишен опит. Но ако сте чели други мои публикации знаете, че Lierac е една от двете ми любими марки за козметика осигуряваща грижа за лицето. Благодаря за поканата да стана част от представянето на този продукт от серията им Body - Slim и да се запозная с неговото действие. Като цяло за мен голям процент от успеха на всичко е представянето, а Lierac Minceur Globale беше представен изключително добре.


Паралелно със стилната и уютна атмосфера имаше и подробно обяснение за образуването на целулита. Научих, че когато се образува се променя клетъчият метаболизъм и компресира всички тъкани, това води до забавяне на кръвната и лимфната циркулация, нарушаване на дермалните фибри (нямах идея, че има такива), както се забавя самото клетъчно обновяване. Всичко това води до така "любимият" ни целулит. 

Като цяло Body - Slim Minceur Globale е иновативен, преоформящ и разкрасяващ концентрат за тяло. От него се очаква да намали появата на портокаловата кожа, да стопи някои и друг сантиметър и да тонизира и хидратира кожата.


Всичко това се дължи на уникален "Морфо 4D" комплекс създаден от съчетанието на наука и природа. Това е хибрид между Защита на невротрофините (NGF - стимулират клетъчния метаболизъм във всички кожни слоеве), комплекс от активен кофеин (който интензивно стимулира липолизата) и свещен лотус (стимулира елиминирането на мазнини).

Освен информация за самият продукт и целулита и образуването му, научих и важни неща за нанасянето на този тип козметика. Като цяло е хубаво кожата да е много добре почистена преди нанасяне, препоръчително е и ексфолианта честичко да влиза в употреба, а масажа след нанасянето е важна част от цялата процедура. Също така разбрах и за съществуването на болезнен целулит за който се надявам да не научавам по директният начин. Друго много важно и даже основно нещо е постоянството.


Запознаха ни накратко и с другите продукти предназначени за борба с целулита и дори си набелязах един за по-натам. 


Презентацията беше добра и пълна с обещания. Определено ме запали и започнах употребата на Body - Slim Minceur Globale с голям ентусиазъм преди няколко дена. Надявам се след 28 дени да си поговорим за това дали съм постигнала резултати и какви. Като цяло при редовна употреба сутрин и вечер би трябвало да се сбогувам с някой и друг сантиметър. 



You May Also Like

3 comments

  1. Доста интересни обещания. С любопитство ще чакам крайния резултат, защото и аз съм доста скептично настроена към такива многообещаващи продукти. Още повече, като вървят в комплект с изричното условие да се ексфолира редовно кожата и да се масажира ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм склонна да вярвам за това, че може да заминат 1-2 см, понеже съм виждала кремовете им какво правят с бръчките :) Ама ще кажа след месец де

      Изтриване
  2. Доста интересни обещания. С любопитство ще чакам крайния резултат, защото и аз съм доста скептично настроена към такива многообещаващи продукти. Още повече, като вървят в комплект с изричното условие да се ексфолира редовно кожата и да се масажира ;)

    ОтговорИзтриване