Любимци за април

by - 0:09

Привет прекрасни!
След много премеждия и перипетии съм тук! Много се извинявам за дългото отсъствие и ще се постарая да не се случва повече, макар че понякога обстоятелствата не зависят от мен.


Като гледам колко любимци събирам за месец обмислям варианта да сложа ограничение от 5 продукта на месец! 



Започвам с грижата за лицето!


Clinique Clarifying Lotion Type 3 - Преди време ви разказах за Трите стъпки на Clinique, но ето, че с наближаването на горещите дни Т зоната ми заприлича на рекламна платформа на олио Калиакра, това ме накара да прибегна и до този лосион. Ползвам го само на носа, челото и брадичката. Много доволна съм от това как омазняването ми намаля и сега го комбинирам с другите 3 стъпки.

Lavera 3in1 - Това е едно от чудесата които Мери ми изпрати. Вмъквам го в сутрешната си рутина като с него измивам лицето си. Доста освежаващо ми действа ментата в съдържанието му. За съжаление все още не съм виждала продукта у нас.


Двете ми бонбончета.



Shiseido Ibuk Multi-Solution Gel - това е нова придобивка, подарък от мама за рожденият ден. Напоследък бях подложена на много голям стрес, което се отрази на кожата ми, а аз не мога да държа ръцете си далеч от лицето когато съм нервна... Можете да си представите пораженията. Този гел се оказа малко чудо! Страшно ефективен и икономичен, но не ми се иска да разкривам повече, защото съм му планирала индивидуално ревю тези дни.



Clinique Moisture Surge - Знаете за слабостта ми към марката. Ползвам този крем паралелно с трите стъпки за по-сухите участъци на лицето ми (бузите). Всъщност за него има винаги място в чантата ми, а освен всичко останало е изборът ми за път или друг вид престои извън домашният уют (като болница). Кремчето е с лека гел структура, нанася се и попива лесно, хидратира и прави кожата мекичка. Обичам го и скоро ще има индивидуално ревю и за него.


L'Oreal Cream 104 Mafia Gloss - Прекрасно и доста хубаво червило. Хареса ми цвета и го грабнах. Наистина съм много доволна от издръжливостта и яркостта. Четчицата му е странна поне за мен. За първи път попадам на такава, но това не прави нанасянето му по-трудно.

Nuxe Bio Beaute с кайсия - любимият ми балсам за устни. Ползвам го вечер, както и в дните които излизам без грам грим. Обожавам аромата му, а сутрин устните ми са още леко мазни и става дори като основа за червило.

L'Oreal Infallible 24 h Matte - Очертава се това да се превърне в любимият ми фон-дьо-тен. Издържлив е и определено Т зоната ми не лъщи, като реклама на олио Калиакра както обикновено. Препоръчвам го на всички които имат проблем с омазняването.




Rockstar Palette Balm Jovi - Признавам си с ръка на сърцето, че закупих тази палитра основно заради името, но в крайна сметка доста ми хареса и я ползвам често. Ще направя самостоятелно ревю където да ви запозная с цветовете, ружа, хайлайтера и червилата.

Очната линия на Impala - Това е любимата ми очна линия напоследък. Привлече вниманието ми е в едно от клипчетата на Снежи  и до момента не съжалявам, че я взех. Оправда всички хвалби и очаквания.

Спиралата на Estee Lauder 01 Extreme black - Обожавам я. Възползвах се от промоцията им и я взех от тогава не ползвам друга. Поне за моите мигли е идеална, а и е трайна. Не се рони и не ми се налага да си изтърквам миглите за да я отстраня.



Lierac Body-Slim Minceur Globale - Бях ви споменала за представянето на продукта и макар поради независещи от мен обстоятелства да не ми бе възможно да съм редовна с употребата му, съм доста доволна от ефекта. Много любим момент е и бързото попиване, не ми се налагаше да седя като на закачалка и да търкам и масажирам докато не попие.

BIO Beaute Nuxe дезодорант - Ароматът ми хареса много и за разлика от други дезодоранти без алуминиеви соли е сравнително издържлив, а след всички перипетии през които преминах гледам когато мога да избягвам някои по-вредни съставки.

За финал както винаги ще ви споделя и за моят "Април в книги".

И естествено с песен която за мен ще е хитът на лятото!!!! 

You May Also Like

1 comments

  1. Страхотни любимци :)палитрата и аз я искам, защото съм луда-луда фенка, но разумът поне веднъж надделя :)

    ОтговорИзтриване