Любимци за септември 2016

by - 2:07

Привет прекрасни!

Мина прекалено дълго време от подобен пост. Няма да се впускам в подробности, защото не искам да дърпам дявола за опашката. Като цяло исках да включа само 5 продукта, но... В тези постове никога не ми се получава и дори пропуснах някои, но те пък си имат самостоятелни ревюта, които вече сте чели (надявам се).


Така тук ще има изненади със сигурност. Поне аз самата съм изненадана, че един определен продукт фигурира в поста.


Ще започна с кърпата MakeUp Eraser, чието ревю може да прочетете ТУК.  Ако не ви се чете подробно накратко това е мека фибро кърпа, която сваля грима, само като е обилно напоена с вода. Без дегримиращи или измивни продукти, просто вода. Естествено преди сън измивам лицето си отделно.


Maybelline SuperStay Better Skin пудра. Ето с този продукт много се изненадах, просто защото или аз не мога да уцеля продукт подходящ за мен или просто няма такъв на бранда, докато не открих пудрата.  Може да се сложи и върху фон-дьо-тен и самостоятелно. Не я усещам тежка  и почти не оставя следи по телефонът ми. Реално съм в love-hate relationship с Maybelline, но този продукт е pure love.

Възстановяващият крем за устни на Biofficina Toscana беше дълго влюбване. В началото не обичах скоростта с която попива в устните ми и как изобщо не го усещам. Но с течение на времето след ежедневна употреба вечер, като част от ритуалът ми преди лягане установих, че устните ми са станали по-меки и гладки.

La Roche Posay Anthelios балсам за устни 50+ . Тук Мери ме спаси. По някаква причина брандът не вкарва точно този продукт от серията, но аз определено имам отчаяна нужда от него. Устните ми реагират зле на слънцето, а алтернативата 50+ у нас е с много неудобен контейнер и продуктът бързо и лесно се чупи. За това откакто Мери ми го донесе, това съкровище не излиза от чантата ми!


Кремът за ръце с манго от SEPHORA ухае божествено и прави ръцете ми меки и нежни.


Тези две страхотни червила на theBalm Meet Matt(e) Hughes си ги взех в седмицата на отстъпките на всички червила от... естествено Debenhams в мол България. Последните няколко месеца почти не съм ползвала друго червило. Страхотни течни и матови червила.


Долният цвят е Devoted, а горният е небезизвестният Charming. Издържат и се налага само едно повторно нанасяне до прибирането у дома.


И короната... бисера... Новата ми най-най-най любима сянка, която поизмести палитрата theBalm Jovi. Това съкровище на Estée Lauder за което съм адски благодарна на Мери. Винаги съм искала да имам един определен нюд цвят, но все не успявах да си уцеля моят. Мери ме уцели с това нежно сатенено творение, което освен всичко останало е и доста издържливо. Цветът е 26 Iridescent Violet Satin.



Е това бяха моите любимци за месец септември. Ще се опитам да ги сведа до 5 за месец, за да не ви товаря с дълги постове. Приятен уикенд желая на всички.

You May Also Like

2 comments

  1. О, пудрата на Maybelline е страхотна, и аз я използвам вече от може би година и съм страшно доволна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм изненадана, защото до сега каквото съм си взела на Мейбълин не мога да се разбера с него, а с пудрата поне за мен спокойно можеш да пропуснеш и фон-дьо-тена.

      Изтриване