Есенните ми must haves with Berry's Place

by - 12:39

Привет прекрасни,
много постове исках да изпиша, но се захласнах по това да съм ученик отново и времето ми буквално се стопи. И някъде между испанските думички и песни, все пак се прокрадват нови идеи, нови неща за споделяне. Идеята за тази колаборация е на Мери 💖 от Berry's Place. Радвам се, че избра мен за това, защото е един от моите любими блогъри, а и с течение на времето, приятели! Целта е и двете да ви запознаем с продуктите, които задължително използваме през есента!!!



Аз съм решила да ги разделя по категории, като във всяка категория ще ви представям продукти, които са задължителни на моята тоалетка по време на този сезон.

Ще започна с грижа за косата.

Знаете, че студените месеци косата ни полудява. Преди боядисването моята се наелектризираше и летеше на всички възможни посоки като гъши пух. Ако сте засичали една снимка с дете с наелектризирана коса, е... и аз бях така. След боядисването обаче косата ми стана по-твърда, ако мога така да се изразя. Леко грубовата, както всяка боядисана коса. Освен маска за коса ползвам и масла. В случая съм се доверила на Аргановото масло на Wooden Spoon. Откакто го ползвам, косата ми е мека на допир и лъскава. Естествено докато стигна този желан ефект и се науча да работя с маслото, не един или два пъти я напоих до степен клечки 😁


В грижата за устните ползвам основно три неща, за да ги поддържам гладки и хидратирани. Buble Gum Lip Scrub на Lush е един чудесен ексфолиант с фини частици, който почиства устните от мъртвата кожа и ги прави гладки. Освен това е и вкусен.

NUXE Reve De Miel е страхотен балсам за устни, но понеже е с доста тежко бурканче, го ползвам вечер и рано сутрин преди да изляза. Богат и с аромат на мед поддържа устните меки.

EOS е балсамът за чантата ми. Винаги съм ги харесвала и евентуално пак опирам до тях.


Тъмните червила!!! Задължителни за есента! Миналата година се запасих с доста лилави и сега ги гледам с тъга, защото с червената коса само едно лилаво червило остава да мацна. Но за това пък червените нюанси се множат при мен. Тези две красоти на Bourjois и Revlon са ми фаворитите.


Маските! В момента ползвам тези, като редувам маската за лице на L'Oreal с Mask of magnaminty на LUSH. Ще съм малко по-обрана в мнението си за тях, защото предстои пост на тази тема. Но винаги е хуаво да почиствате кожата си с подходящата маска за нея. А маските за устни на SEPHORA ми се наредиха сред любимците. 


Хидратацията! Както виждате на този етап при мен тази роля се поема изцяло от Clinique. След 3 Steps нанасям и новият крем от серията Pep-Start. Адски изненадана съм, беше любов от първо ползване буквално. A що се отнася за околоочният контур, ако ви е любопитно може да проверите ревюто за него Clinique Pep-Start . 💖💖💖

И не си мислете, че съм приключила!!! Има нещо, което е задължително през прохладните и студени дни. Нещо, което създава уют... А именно хубава книга и топъл чай!!! Ако не знаете какво да четете, може да последвате иконата към другият ми блог, където говоря почти само за книги. Всеядно животно съм, както се вика, за това може да намерите разнообразна литература, като предложения. А за чай... Препоръчвам ви да си купите от селекцията на Veda House


Ако искате самостоятелно ревю на някой от продуктите, моля оставете го като кометар. Дано да съм помогнала да стане есента ви една идея по-приятна приятели. Пожелавам ви лека вечер от мен. Благодаря ви, че сте с мен.

И не забравяйте да прочетете постът на Мери!!! 

You May Also Like

4 comments

  1. Защо ли не се учудвам, че имаме един и същ любимец :D :D :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А дали ще е изненада, че заради теб си го купих ахахаха :D

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Налиии? ♥ Всъщност той е чайник с чаша под него. Обожавам нещата на тази фирма и като го видях веднага си взех. В интернет може да се поръчат тук: http://dims-92.com/AnonymousDisplayVendorProducts?param=4553686f703a434e493d3133373b543d42473b4f6e6c794e65773d3b Макар да виждам, че не е в наличност :( , може и да е останал някой в магазините за подаръци в Мол София или Мол България.

      Изтриване