Моето малко спасение на Dr. Scheller

by - 3:36

Привет прекрасни!

Лека полека блогът започва да се връща към живот. Днес искам да ви покажа един малък бисер, който ми помогна много. Реално това е първият ми допир с продукти на марката, но със сигурност не смятам да е последният, защото със сигурност го намирам за доста ефективен.

Както споделих в по-предни постове при първото ми боядисване на косата направих зверска алергия, която с първата баня се разнесе по цялото тяло. По лицето за щастие не успя да се развихри в пълната си сила и ме мъчи само 3-4 дни, които за късмет се случиха почивни. Тези дни прекарах омазана в сякакви противоалергични и какви ли не мазила, които помогнаха, но и доста изсушиха кожата ми. И макар бързо да успях да я върна към нормалното видимо състояние, то не успях да я успокоя. Винаги след баня, беше зачервена и много болеше. Естествено след около час се успокояваше, но това не прави измиването и почистването по-малко дискомфортно.

На поредната разходка в Debenhams в мол България, погледът ми попадна на този серум на Dr. Scheller, който е предназначен за чувствителна кожа. Интензивният заздравяващ серум от жожоба и шисандра обещава следното:

* Прониква дълбоко в кожата и я успокоява
* Облекчава зачервяванията 
* Предпазва от нови раздразнения
* Укрепва защитната бариера на кожата 

За да стигнем до това кои точки покрива, трябва да ви разкажа повече за него. Серумчето е гъсто с лек аромат на чисто в обикновена стъклена  бутилчица.


При нанасяне веднага се усеща успокояващият ефект у истава малък слой, който първоначално е леко лепкав, но после попива напълно и спокойно можете да нанесете кремът си. Естествено се нанася на добре почистена кожа. Ползвах го по-малко от две седмици, сутрин и вечер без да пропускам. Какво се случи: лицето ми спря да се зачервява и пари след баня, спряха да остават ярки червени линии при почесване и не са се появявали нови раздразнения, макар вече да не го ползвам, защото кожата ми си възвърна нормалното състояние и като, че серумчето леко я омазнява в момента, но съм сигурна, че скоро със захладняването на времето пак ще влезе в употреба. 

Оказа се страхотен продукт на стойност около 25 лв. Помогна ми адски много, а по това време дори ползването на маски ми причиняваше огромен дискомфорт. Благодарение на точно този серум всичко е наред. Силно препоръчвам, ако имате много чувствителна кожа, която се зачервява и пари след баня или по принцип. 


Не съм забравила и тези от вас, които се интересуват от съдържанието на продуктите които използват. 


Поне за мен продукта покри всичко за което обещава. Дано да съм ви била полезна с тази публикация, така както бе полезен за мен и този продукт. Пожелавам ви приятен и много усмихнат уикенд.

You May Also Like

5 comments

  1. Ще го имам предвид ако в бъдеще имам подобни проблеми. Гледам добри отзиви за продуктите на марката. Дано не ти се налага да го ползваш по същите причини, които си споменала по-горе! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами да ти кажа аз пак ще опра до него зимата, защото почвам да се зачервявам като настане студ. Иначе вече много внимавам с боята :D Утре пак по тоя повод.

      Изтриване
  2. Звучи страхотно! Моята кожа по принцип е чувствителна и се зачервява лесно (включително и по тялото), та бих го пробвала.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дано да ти помогне! При мен макар и видимо да нямаше следи след алергията, поне два месеца след това, след баня беше ужасно, но това серумче ме спаси. Ако го пробваш ще чакам отзиви.

      Изтриване
  3. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ОтговорИзтриване