Любимата ми маска за коса на Ziaja

by - 1:07

Здравейте прекрасни!
Вие поискахте и сега ще се постарая да направя ревю на любимата си маска за коса. Откакто съм червенокоса, шампоанът и балсамът съвсем не са достатъчни за това реших да пробвам няколко маски. Две от тях на Ziaja, но тази в която се влюбих е тази с какаовото масло и ще ви разкажа повече за нея само след мъничко.


Това за мен е една много хубава комбинация от качество и цена. Но за това след малко. След множество положителни отзиви реших, че е време да я пробвам и аз. Още повече, че след боядисването, косата ми изисква повече грижа от преди.

Тези от вас, които се боядисват знаят, че боята прави косата твърда в краищата и дори леко боцкаща. Е за 33 години не съм свикнала с такава твърдост и нямах намерение да свиквам с нея. За това се запасих с арганово масло и определено трябваше да си намеря маска, подходяща за косата ми. Взех две от маските на Жая, тази с какаово масло и с козе мляко. Втората е за много по-сухи и третирани коси, моята я омазнява, но малкият кафяв бисер с какаово масло беше точно това от което се нуждая.



Какво обещава маската:
* Подобрява състоянието на сухите краища и улеснява разресването
*Подобрява структурата на косъма и го предпазва от накъсване, като осигурява дълготрайна мекота без утежняване.

За мен до голяма степен маската изпълнява обещанията си. Ухае прекрасно на някакъв микс от кокос и какао (поне според мен), има сравнително лека структура на фона на други маски. Изглежда почти пухкава, ако мога така да се изразя. Напомня ми много на някой по-гъст гел крем. Нанася се лесно и се стои с нея около 5 минути. А сега за ефектите:



*Определено косата става по-мека и не се накъсва
*Не омазнява
*Придава блясък
*Със сигурност се разресвам много по-добре откакто я ползвам

За всички любопитни за състава, ето го и него:

Aqua (Water); Cetearyl Alcohol; Cetrimonium Chloride; Dimethicone; Behentrimonium Chloride; Isopropyl Myristate; Polyquaternium-10; Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter; Panthenol; Sodium Benzoate; Parfum (Fragrance); Citric Acid.

На кратко за цена от около 5.50 маската изпълнява всички обещания, които дава поне за моята коса. Със сигурност бих я купила отново и ми се ще да пробвам и тази с маслините. А, ако искате да подхраните още повече особено сега с този сняг, студ и всички производни на Дядо Мраз препоръчвам и арганово масло. Аз лично харесвам това на Wooden Spoon и сухото олио на Natural Cosmetics Ltd.  с арган и макадамия.

Това е от мен прекрасни ♥ ♥ ♥ Дано съм ви била полезна!

You May Also Like

2 comments