Любимци за ноември 2016

by - 2:31


Здравейте прекрасни!
Не знам дали изненадвам вас, но със сигурност изненадах себе си. В последно време нямам физическото време за да си наснимам материал за постове, а когато го имам няма светлина и т.н. За това два поста и то в една седмица за мен си е истинско геройство. Още по-голямо геройство за мен е, че успях да се удържа и да си избера само 5 продукта и 1 парфюм на месеца!!! YEY за мен!

Сами можете да предположите на какво се очаква да наблегна... Знаете студено време, нужда от хидратация... такива ми ти неща. Постарала съм се да има от всичко по малко. Уговорката ми с мен самата бе да се постарая за тези постове да избирам не повече от 5 продукта, защото иначе ще стане един ферман...



Ще започна по ред на нанасяне по лицето.


Серум с лифтинг ефект Argan & Macadamia на Natural Cosmetics* - Останах изключително доволна от този серум. Няма да се разпростирам много над ефектите му, защото му предстои самостоятелно ревю да кажем януари месец. Но за да ми влезе в любимци, значи е имал доста благоприятен ефект за кожата ми. По принцип трябва да се ползва сутрин и вечер, но при мен бръчиците и нуждата от лифтинг ефект не са толкова забележими и го слагам вечер преди лягане. За сега ще кажа, че има приятен охлаждащ ефект, добре хидратира и определено зоните които все пак имат нужда от лифтинг ефектът му се влиаят добре. Просто се оказа подходящ за моят тип кожа и не се събуждам с мазна Т-зона, нито има лепкащ ефект.


Clinique Pep-Start Hydroblur Moisturizer - Тотален, безпорен фаворит. От два месеца си водя бележки (да горкият ми органайзер се възмущава от лепящи листчета по него за предстоящи ревюта) за качествата му и за това няма да се разпростирам днес върху тях, защото му предстои самостоятелно ревю. При мен това си беше любов от първо ползване. Най-накрая намерих подходящият завършек при прилагането на 3 Steps системата в сутрешната ми грижа за кожата. Освен, че хидратира и матира се оказа и страхотна основа за грим. Ако сте с комбинирана кожа (сухи бузи и мазна т-зона) пробвайте го. 💖💖💖 


EOS лосион за ръце* -  В последно време усещам ръцете си доста сухи, макар на пипане кожата да е гладка и мека. Имам си крем за ръце в работата, на нощното шкафче, но моят любимец, който е в чантата с мен всъщност е този луксозен малък бонбон на EOS. У дома и на работа ми се налага често да си мия ръцете и след всяко измиване слагам крем, но повечето тубички са доста обемисти (чантата ми е доста тежка) и за това това бижу е идеалното решение. 44 мл лосион за ръце, който не се усеща в чантата и след като един път го ползвате след следващите поне 2 измивания на ръцете няма да изпитате нужда от него, нещо което на мен поне до сега не ми се е случвало с друг крем. Можете да го намерите в магазина за маркови парфюми на Parfimo.bg.


Rimmel London Lasting Finish By Kate Lipstick* - Изпаднах в ужас, когато осъзнах, че със смяната на цвета на косата автоматично пратих в забвение лилавите си червила. Ярко червена коса и лилаво червило... Nope, no way... Имах нужда от някой приятен нюд цвят и малко с недоверие избрах това на Rimmel London нюанс #38,  но съм слушала толкова позитиви за серията на Kate, като цяло, че реших да я пробвам и аз. Цветът се оказа адски приятен, не усещам устните ми да изсъхват след като си го сложа. Не е от най-дълготрайните и устойчиви, като опре до ядене и пиене, но малко червила всъщност са.


В сезона на шапките естествено...


Batiste dry shampoo 50 ml * - Обичам малките размери на Batiste, но ги няма из магазините. Естествено не мога да си сложа голяма в чантата... Само това й липсва, а сега през зимата с всички тези шапки определено имам нужда от такъв. Моят приятел този месец е с аромат на черешки. И в други месечни любимци се е появявал този продукт. Попива излишното омазняване, дава някакъв обем и има приятен аромат на черешки.



Аромат на месеца  Lolita Lempicka L L´aime - По принцип имам доста парфюми и съм си изградила система. Всяка седмица съм с някои от тези които имам и като мине седмицата сменям парфюма. Така рано или късно ще ви разкажа за всичките си любимци.

Този специално ми попадна под нослето, благодарение на Дени от Deny's Day. Тя ми беше изпратила кутия с глезотийки и в нея имаше мостра на парфюмчето. Влюбих се в него от първото подушване и естествено се сдобих с него. Ароматът му е доста интересен с база от дървесни нотки, мускус и сандалово дърво, сърцето е приютила нежността на розата и жасмина, а за завършек плодова нотка червен касис и  лимон.

Това беше от мен. Всичките продукти заслужено си влязоха в поста за месец ноември, харесват ми и доста често ги ползвах, а със сигурно ще продължа и през остатъка от зимата. Дано съм ви помогнала да откриете и някои от бъдещите ваши продукти. ♥

До скоро прекрасни! 
♥ ♥ ♥



* Продуктите отбелязани с този знак са ми изпратени за проба, но мнението си е изцяло и единствено мое. 

You May Also Like

3 comments

  1. Снимките стават все по-добриии! <3 Бравоооо! Споделям мнението ти за кремчето на Клиник. В Блогмас ще има ревю хихи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бре не думай :D Че мен кой мислиш ме светна за него ♥ ♥ ♥ Чакам ти ревюто с нетърпение!!!! Не, че вече не сме си го обсъдили и разгледали качествата му, но все пак...

      Изтриване
  2. И аз съм така зимата със сухите шампоани и шапките. Това е причината въобще да се hype-на по продукта. Парфюмите на Lolita Lempicka имат невероятно красиви опаковки, обаче толкова пък да не ми харесва нито един техен аромат, не е честно! xD

    С този Clinique са се побъркали всички, а аз въобще не мога да им харесам нито един продукт. :(

    ОтговорИзтриване