Празни Опаковки 0.2

by - 6:23

Привет прекрасни!

Този тип постове изобщо не са ми от любимите за изготвяне. Просто самото събиране на празните опаковки ме изнервя, но после се замислих колко продукти съм си нацелила от чужди постове на подобна тематика.





Започвам с ароматите.

Christina Aguilera Woman - това е парфюм за който ви споменах в поста за любими продукти от месец януари. Макар парфюмът много да ми хареса, все пак скоро едва ли ще повторя покупката, защото поне няколко други изпъкват повече и дори ми прилягат, все  едно са правени за мен.

Roberto Cavalli - Всъщност е имитация не е оригиналният парфюм. На едно пътуване по морето се оказа, че бях забравила несесера с аромати у дома и трябваше да импровизирам в движение. Миризмата е почти същата, като оригиналният, но не е толкова траен. И макар да ми харесва ароматът и той не е от тези които просто залепват за теб. Е поне не за мен.

 Vichy 72h  - Това е един от най-любимите ми за лятото дезодоранти. Предпазват от изпотяване. Естествено не съм тествала дали може да издържи 72 часа, защото... Ewwww... сериозно ли? Но като за все по-горещите лета у нас става и със сигурност ще го купя и следващото лято.

Nivea Energy Fresh 48h - Обикновено съм доволна от голям процент от продуктите на Nivea, но този дезодорант със сигурност няма да го повторя. Ароматът му е на свежо и приятно, но трайността му е далеч от 48 часа, не бих казала, че се справя успешно и с 24 такива.


Празните опаковки при грижа за кожата...

Почистващ лосион Acne Out против черни точки и пъпки - Действаше ми доста добре до един определен момент. Просто кожата ми привикна адски бързо към него и спря да се влиае от действието му. Като цяло е добър продукт и ако не бях привикнала толкова бързо към него бих си го взела отново. 

Bioderma Sensibio мицеларна вода - По принцип не правя особена разлика между мицеларните води. Или върши работа и не дразни очите или не. Смятам, че има доста по-бюджетни подобни на тази вода, а и L'Oreal пуснаха и те януари една на пазара за това не бих повторила покупката.

Extra Lasting Make Up Ereaser от Avon - Двуфазно лосионче, оставя мазен слой, маха добре грима, но в крайна сметка не бих повторила покупката, защото смятам, че има доста по-големи и по-бюджетни продукти които могат да се ползват.

Lierac мицеларна вода - Макар и да обичам продуктите на Lierac смятам, че около 40 лв. за мицеларна вода могат да бъдат пренасочени към друг тип грижа за кожата. 

Acne Out крем - Същият проблем като при лосиона имах аз. В един момент просто пъпките спряха да се влиаят от него. Доста добра бюджетна алтернатива на по-скъпите продукти е обаче. Икономичен е и докато ми действаше го обожавах.


LUSH Bouncing Bunny - желето за баня на LUSH е доста любим и приятен продукт. В момента дори използвам следващото. Специално с Bouncing Bunny дори имах забавни моменти, когато ми се налагаше да го гоня из цялата баня 😁 Ароматът му е леко цитрусов, свеж и се държа по кожата и след баня.

FA Magic - Душ геловете не са нещо на което обръщам особено внимание, ако трябва да съм честна. Тази част от грижа за кожата си я избирам изцяло по аромат. Хареса ми свежата миризма на този и бих го купила отново, когато употребя пълното си шкафче.

AVIA с хума - това е български шампоан с хума срещу пърхот и сърбежи. Обожавам го. Това е сигурно 4-5 опаковка, която ползвам.  Повечето шампоани, които са предназначени за борбата с пърхота и сърбежите са доста агресивни към червената боя и я свалят по-бързо от очакваното. Не и AVIA, измива нежно, гъст е, съдържа доста хума и има лек едва доловим аромат на чисто. Сега ползвам последната си опаковка и скоро ще се запася с още.

Batiste - Тук едва ли има нужда да ви обяснявам. Всички сме чували за тези сухи шампоани, всички ги имаме. Не знам за вас, но аз дори разнасям един мини размер в чантата за спешни случай.


Clinique Clarifying Lotion - това е ексфолиращият лосион от програмата 3 steps на Clinique. Всъщност от него имам два броя. За тип 2 кожа и тип 3. Лятото лъщя повече и прибягвам до тройката за да огранича лъщенето. Не знам дали има смисъл да ви казвам, че още преди да беше свършил напълно си бях взела следващият. Продуктите на Clinique поне с моята кожа са се доказали много пъти.

Clinique Facial Soap Mild - Сапун, който харесвам и обичам. Ползвах го близо година и половина преди да видя дъното на опаковката. Адски икономичен, измива хубаво с едва доловим аромат. Обмислям да повторя покупката малко по-натам, защото с Mia2 имаше и малка опаковка измивен гел на Clarisonic. 

Това беше от мен и от празните ми опаковки. Вие имате ли наблюдение върху някой от тези продукти? Имаха ли при Вас същият ефект като при мен?

You May Also Like

0 comments