Clinique Pep-Start Review

by - 3:55

Здравейте прекрасни!
За никого не е тайна страстта ми към Clinique ❤. И днес ще ви разкажа повече за серията Pep-Start. Мисля, че ще се окаже приятен подарък за Св. Валентин (ако го празнувате), така че може да подшушнете на половинката си за тази серия. Истината е, че очаквам някои от продуктите още от момента в който за първи път се появиха в официалният Instagram на Clinique, сега когато са ми в ръчичките и се ползват от няколко месеца ще ви разкажа повече за тях.


Ще започна по реда на употреба.


Clinique Pep-Start 2-in-1 exfoliating cleanser - Този продукт беше продуктът, който исках най-много още с първото гледане на клипчето в Instagram, а когато Мери го похвали, а след нея и други мои приятелки вече знаех, че ще го имам. Една прекрасна събота просто влязох в бутика на Clinique, прегърнах си един, платих го и го отнесох вкъщи. 

Оказа се страхотно попадение. Частиците са му адски дребни, има лек едва доловим аромат и след измиването с него, кожата ми е мека, гладка и добре почистена. Денят ми буквално започва с него. Мисля, че сами се досещате, колко по-добре седи гримът на добре почистена кожа. Искам да отбележа, че единственото място където чувствам едва доловимо подръпване са бузите, но това е напълно нормално през зимният период, после с нанасянето на крема то изчезва. Държа да отбележа, че става за ежедневна употреба (поне с моят тип кожа).

Цена: 48 лв.


Ето тук може да видите каква е консистенцията, частичките се долавят едва, едва в микс с гела, но на лицето ги усещате. Не дразнещо, точно обратното.


Clinique Pep-Start Eye Cream - Опаковката ми е почти на привършване и в интерес на истината ще започна следващата, веднага след тази. За момента нямам нужда от силен продукт против бръчки и този крем ми върши страхотна работа. Ако искате да разберете повече за него, може да хвърлите око на ревюто, което му направих лятото ТУК

Цена: Около 50+ лв.


Clinique Pep-Start Hyrdoblur Moisturizer - Това е кремът, който ползвам през деня. Естествено отново Мери ме запали по него, защото в Германия продуктите стъпват на пазара по-рано от при нас. Сега обратно на крема. 

Той е по-плътен, сякаш има някакви малки частички в него (само така изглежда) и изглежда леко силиконов. Хидратира добре и матира по-умереното омазняване. Уви в някои моменти не ми е достатъчен за да спра лъщенето, но в повечето случаи върши доста добра работа. Подръпването в бузите след измиването с ексфолианта изчезва в момента в който нанеса крема. Покрива добре порите и дори може да се ползва за основа за грим. В повечето случаи не слагам такава върху него и гримът ми се задържа през деня, без крещяща нужда от поправка.

Цена: 55 лв.

Не мисля, че имам нужда да казвам колко икономични са продуктите. Само една капка от ексфолианта е достатъчна да покрие цялото ви лице, а кремът нанасям след като събера малко количество с шпатулка от бурканчето, което на пръв поглед изглежда, като за едната буза, но стига за цялото лице.

Определено препоръчвам серията, ако имате нужда от хидратация или добър измивен продукт. За тези с по-суха кожа има и жълта версия на крема, който освен по-силно хидратиращ има и SPF 15. Идеален подарък за повод и без повод. Сами можете да видите колко цветна, жизнена и свежа е тази серия. 

Дано съм ви била полезна споделяйки някои от продуктите, които използвам в ежедневието си.

You May Also Like

2 comments

  1. Кремът на Clinique Pep-Start Eye Cream подходящ ли е за млада кожа 20+? От доста време се лутам в избора на подходящ крем за хидратация на околоочния контур, въпреки че съм само на 23г. Смятам, че грижата за тези деликатни места трябва да бъде навременна.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено да. Мисля, че е от по-леките околоочни кремове на марката. Хидратира много добре :) Повече съм разказала в пълното ревю на продутка.

      Изтриване