Pick N Dazzle Февруари 2017

by - 2:04

Здравейте прекрасни!
Ето ме и мен с първото ми ревю за бюти кутията Pick N Dazzle. Както знаете след като се сблъсках с разочарованието от един друг тип кутии, а другият на пазара просто не е моят реших най-накрая да пробвам и тази прекрасна червена кутия пълна с тайни.

Кутията определено е стилна, добре затворена и изработена от твърд картон.


Голяма беше изненадата и като отворих капака само за да открия друга по-малка кутия. Преди да ви покажа какво има всъщност вътре искам да ви обясня някои неща за Pick N Dazzle. Можете да избирате между три опции:

1. Sleek Pick (икономична) - която предлага изгодни марки, 4-5 пълноразмерни продукта (като мострите не се броят за продукт), които са на стойност от около 60 лв. Цената на тази опция е 45 лв, ако поръчате единична кутия, а ако се абонирате може да стигне до 35. Не плащате доставка.

2. Dazzling Picks (изискана) - Това е изисканата версия на кутията, която предлага изискани марки, 4-5 продукта пълен размер и стойността ѝ може да достигне 110 лв. С абонамент може да стигне до 70 лв.

3. Premium Picks (луксозни) - В тази кутия има изискани марки, 4-5 продукта и стойността ѝ варира около 135 лв, а с абонамент може да я закупите за около 100 с абонамент.

Преди да продължа нататък с ревюто на кутията искам да ви кажа, че с процеса на поръчка се изисква от вас да попълните една анкета (позната ни и от друг тип кутии и до сега смятана за безсмислена). В тази анкета разпитват буквално за всичко, не само за проблемите с кожата, ами за това дали имате пърхот или целулит, какви цветове предпочитате, боядисана ли ви е косата, какви аромати предпочитате и т.н. Дали обърнаха внимание на картата ще научите в края на ревюто.

По-малката кутия скрита в червената се отваря доста интересно. Изглежда стилно и елегантно и макар да ми се стори доста лека се оказа доста пълна. Вариантът който аз избрах е Sleek Pick.


MDS (Mades) Repair Anti Dandruff Shampoo - В картата бях попълнила, че имам проблеми с пърхота и вътре беше този шампоан на Mades Cosmetics, който се очаква да пребори проблема. Все още не съм го ползвала, защото тази година съм си обещала след края на един продукт да отварям друг за това ще изчака реда си. Откривам само украйнски цени из нета, макар самата фабрика да е в Холандия.

Съдържа противопърхотен комплекс от Zinc Pyrithione и Zinc Gluconate, към този комплекс има един кератинов, които спомага за подсилване на косата и намаляване на цъфтежите. Почиства дълбоко, хидратира скалпа и бори причинителята на пърхот. Също така има кофеин, без мазни силикони, със 100% натурална система за подхранване, която спомага за разплитане на краищата. Дали действа ще проверим по-натам.



SPA Energy Intensively Hyrdrating Cream With UV Filter - Интензивно хидратиращ крем с Caviar Complex, Jojoba Oil, Vitamin E, Uv Filter. Кремът се очаква да хидратира в дълбочина и да предпазва от вредните за кожата елементи с които се сблъскваме всеки ден. 

Мнение нямам за крема. В картата съм посочила, че съм с комбинирана кожа и съдейки по другите продукти, значи и този би бил подходящ за мен.

Цена: откривам го едновремено и за около 9 евро и за около 18 долара, но предполагам, че ориентировъчно е по-скоро към 18 лв.



Eve's Ready To Wear Lipstick  #Romantic Red (Teeez Cosmetics) - Както съм ви споделяла след като избрах да мина на борда на червенокосите, трябваше да се сбогувам с всичките си лилави червила. На картата отбелязах червени и нюд тонове и ето какво бижу пристигна при мен. Освен, че червилото е страхотен червен цвят, който ми седи уникално има и страхотна гилза. Както виждате капачката е прозрачна с типично дамски картинки по нея. Самото червило се задържа доста дълго. Има големи шансове да се нареди сред любимите ми червила.

Очаква се да подхранва, хидратира и да изглажда напукани устни заради специално добавеното диво манго. Нанася се лесно и е с кадифена структура. След малко ще ви покажа и някои снимки за това как ми седи или как изглежда. 

Цена:  22$ 
Не знам дали наистина е такава, но я взех от ТУК. И мога да кажа само WOW! 


И още една:

За финал съм запазила нещо също толкова впечатляващо като червилото.


Kueshi Pure & Clean Tonico Facial Astringente 200 ml.  - Обещава да контролира омазняването в зоните в които би се появило най-много, успокоява кожата, охлажда заради съдържанието на алкохол, прмахва омазняването в дълбочина.

Това което аз мога да ви кажа за продукта е, че се влюбих в него буквално. И не, не защото е испански 😃. Самият тоник има невероятен аромат, микс от дъвка (но онези от едно време) и зеленинка. Още след една седмица ползване открих, че омазняването е доста по-прилично и вече не изглеждам като ходеща реклама на олио Калиакра още от обяд. Определено бих пробвала и други неща на марката и като свърши бих си купила пак.

Цена:  Около 5 евро.


Естествено не липсват и мостри. Дори и те са съобразени с вашият профил, а не на посоки.

Както виждате спазили са моите указания за тип кожа, проблеми върху които искам да работя и цветове. А най-интересното в този тип кутия е, че тя не е еднаква за никой, защото освен карта за профил имате и карта на предпочитания кои продукти искате да пробвате или просто харесвате. Определено смятам да се абонирам за кутията в момента в който изчистя едно определено перо от бюджета с което ме изсурвакаха в петък. Но за абсурдната ни държавна система няма да говоря сега, първо защото някакъв процент хора празнува любовта и второ, защото това е пост за една прелестна кутия, която вече обичам! ♥ 

You May Also Like

6 comments

  1. Наистина е много хубава кутията! А червилото ти стои сууууупер!
    ПС: Имаш съобщение в ФБ хахахахха

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали!!! ♥ Обожавам я, само да не ме беше прецакала така родна България още сега щях да се абонирам. Червилото го обожавам и тоника!!!! ♥

      Изтриване
  2. Здравейте, за комбинирана кожа погледнете FEEL FREE ‐ MOISTURIZING GEL - CREAM FOR OILY AND COMBINATION SKIN от KUESHI.
    Продукта е в Dazzling Picks:

    The Feel Free gel cream hydrates the skin and keeps no glare because it is 100% free of oils. Thus, it has a fresh and a light texture specifically designed for oily skin. Burdock extract has anti-seborrheic properties that helps control excess sebum production Key Ingredients include; •Chamomile •Burdock •Aloe Vera

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ще го погледна, когато приключа крема който ползвам в момента.

      Изтриване
  3. Първото нещо, което се сещам след като изчетох статията е, че кутията е идеална за подарък на хората, които познавам добре. Едновременно е лесно, изненадващо и достатъчно ангажиращо към човека, на когото ще я подаряваме.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено. Не се бях замислила за това :) Ето една чудесна идея. ♥

      Изтриване